• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

ایده های خوب یک کارآفرین موفق

دانلود کتاب اهرم‌های موفقیت

تاریخ : ۴ تیر ۱۴۰۰

توضیحات :  رمز موفقیت و پیشرفت این است: شما باید مانند یک کوسه‌ای که در دنبال شکار است دنبال موفقیت و فرصت‌ها باشید و این دنباله‌روی را هرگز رها نکنید چرا که با دلسرد شدن و بیخیالی کاری از پیش نخواهید برد و باید با آرواره‌های فرضی خود به جنگ با مشکلات و بدی‌ها بروید و با اعتماد به نفس فراوان و برنامه‌ریزی مسلما در بازه زمانی کوتاه موفق خواهید شد. در این کتاب ما به شما کمک می‌کنیم که به همه‌ی طیف خواسته‌هایتان برسید.

شما همین الان قدرت آن را دارید که تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید و از عادت‌های بد زندگیتان بکاهید به عادت‌های خوب و مفید بیفزایید با این روش است که موفق می‌شوید هیچ معجزه‌ای صورت نخواهد گرفت فقط شمایید که می‌توانید معجزه کنید. برخی افراد هر روزه کارشان این شده که انسان های موفق را نام می‌برند و می‌گویند آن‌ها شانس داشتند که موفق شدند و هیچ زحمتی نکشیدند، آن‌ها حرف غیر منطقی می‌زنند (البته کسانی را نمی‌گوییم که با دزدی و راه‌های نادرست یک شبه به ثروت بی‌اندازه رسیدند) کسانی را می‌گوییم که برای پیشرفت زحمت کشیدند و با برنامه ریختن و عمل به آن برنامه به موفقیت رسیدند.

دانلود کتاب کشف فرصت خلق ثروت با کارآفرینی و ارزش آفرینی‎

تاریخ : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲

توضیحات : این کتاب در دو بخش تهیه شده است ؛ بخش اول اطلاعات جامع و کاملی در مورد کارآفرینی و مباحث مربوطه به زبانی ساده و موثر و بخش دوم زندگینامه و دیدگاه های تعدادی از کارآفرینان برتر کشور ، چرا که بنده معتقدم مطالعه زندگی این افراد و شنیدن مصائب و سختی های موجود در راه رسیدن به هدف ، خود بهترین نمونه عملی و اجرا شده مطالب اینگونه کتابها می باشد که توسط عده ای به فعل خواستن رسیده است. خواندن این کتاب را به تمام کسانی که در رویای کارآفرینی و داشتن شغلی مستقل می باشند و به دنبال راهنمایی مفید هستند پیشنهاد می نمایم ، مطمئن باشید در این کتاب با اطلاعات بسیار مفید و کاربردی در این زمینه آشنا خواهید شد ، اطلاعاتی که بیشتر آن از زبان افراد موفق و کارآفرین برتر کشور می باشد. با توجه به اینکه اینگونه مطالب و کتب ، طرفداران خاص خود را دارد، بنده فرض را بر این میگذارم که شما خواننده محترم این کتاب ، فردی هستید مثبت اندیش و با ذهنی از قبل آماده شده برای ثروتمند شدن و در مسیر کارآفرینی قرار گرفتن،فردی که تمایلی به استخدام شدن ندارد و می خواهد صاحب کسب و کاری مستقل برای خود باشد ، فردی که ایده دارد ولی جرات لازم را ندارد و یا نمی داند از کجا شروع کند و … ، پس با چنین ذهنیتی آگاهانه و هوشمندانه شما را دعوت به مطالعه و بکارگیری مطالب این کتـــاب می نمایم.