• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

باکستر جهنم مهاجران

دانلود کتاب مهاجر

تاریخ : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

توضیحات :  این اثر داستان مهاجری را از طریق تصاویر بی کلام شرح میدهد و گویی از گذشته ای نامعلوم برایمان قصه می گوید. مردی که در شهری فلاکت زده زندگی می کند، مجبور می شود برای تامین معیشت خانواده با همسر و دخترش وداع کند و در جستجوی شغلی بهتر به کشوری بیگانه در آن سوی اقیانوسی بزرگ برود این کشور بیگانه به صورت استعاری با عناصری سورئال از جمله میوه های شاخک دار حیواناتی با پاهای فراوان معماری عجیب و غریب، شیوه های حمل و نقل اعجاب انگیز و زبانهایی نامفهوم نشان داده شده است. از آنجا که شخصیت اصلی نمی تواند با استفاده از واژه ها با دیگران ارتباط برقرار کند در کل این داستان نیز حتی یک واژه دیده نمی شود. او که تنها یک چمدان و چند سکه دارد باید به دنبال سرپناه، غذا و شغلی مناسب بگردد. در این مسیر غریبه های خوش قلبی به او کمک میکنند غریبه هایی که هر کدام داستان ناگفته خود را دارند؛ داستان تنازع و بقا در دنیایی مملو از خشونت فهم ناشدنی، آشفتگی و امید.

دانلود کتاب اقامتی کوتاه در دوزخ

تاریخ : ۸ مرداد ۱۴۰۲

توضیحات :  سورن یوهانسون، یک مرد معمولی خانواده دوست، زمین‌شناس و مورمون است که همیشه بر این باور بوده که پس از مرگ در آخرت ابدی به عزیزانش خواهد پیوست. و او می‌میرد. سورن بیدار می‌شود و می‌بیند توسط خدایی که هرگز درباره‌اش نشنیده بود به جهنمی که به سختی می‌تواند ابعادش را درک کند، انداخته شده: کتابخانه‌ای وسیع که تنها با یافتن کتابی که حاوی داستان زندگی‌اش است می‌تواند از آن فرار کند. در این رمان کوتاه اگزیستانسیالیسمی غم‌انگیز، نویسنده، فیلسوف و بوم‌شناس، استیون ال. پک، دیدگاهی ساختار شکن از ابدیت را مورد بررسی قرار می‌دهد و خواننده را به سفری در زندگی پس از مرگِ دنیایی می‌برد که در آن هر چیزی که همه به آن اعتقاد داشتند، اشتباه از آب در می‌آید.

دانلود کتاب جاذبه های گردشگری در ایران و جهان

تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۶

توضیحات : ۱۰ آرامگاه تماشایی جهان – ۴نکته مهم در رانندگی سفرهای تابستانی بی خطر – ۵۰ نکته برای سفری لذت‌بخش – آب رفته به جوی باز می گردد؟ – آبشار دوقلو – آبگرم گیوی – آبیانه در اصفهان – آتشکده در یزد – آتلانتیس – آدامس‌ جویدن‌ ممنوع‌! – آرامش در اوج – آرامگاه امپراتور چین شی حوان – آسیب های مهاجرت بر نوجوانان – آشنایی با “دلتا ورکز” هلند – آشنایی با باغ فردوس – آشنایی با پل گلدن گیت – آشنایی با جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش – آشنایی با جاذبه‌های گردشگری مالزی – آشنایی با چینی‌خانه اردبیل – آشنایی با دیوار برلین – آشنایی با ساختمان امپایر استیت – آشنایی با سد ایتایپو – آشنایی با شهر مقدس کربلا – آشنایی با قیزقلعه ساوه – آشنایی با کلات – آشنایی با مسجد جامع ۵۰۰ ساله اردکان – آشنایی با مسجد جامع اصفهان – آشنایی با موزه واتیکان – آشور (قلعه الشرقاط)

آقا میرزا اسداله روضاتی – آک سکی – آن‌که رفت، آن‌که ماند، آن‌که آمد – آیا ارزش خاک کیش را می‌دانیم؟ – آیزانویی – آیوالیک – ابوموسی؛ خوش آب و هواترین جزیره خلیج فارس – ادامه تحصیلات در فرانسه راهنمای عملی – ارگ بم در استان کرمان – ارگ تاریخی راین دیدنی مثل ارگ بم – ارگ کریمخانی – اروپا و مهاجران آن – از خارگ تا اسالم با یاد جلال آل احمد – از خطابه‌گویان و راه‌یابان دیروز تا راهنمایان امروز – از سفر دلزدگان – استانبول و طعم دلچسب چای – استانبول و طعم دلچسب چای – استرالیا، سرزمین کانگوروها – استرس و مسافرتهای تجاری – اسرار شهر افسانه ای اسکندریه – اسکندریه؛ موزه‌ای زیر آب – اشکفت دوفیری – اطلاعات عمومی در مورد گذرنامه – اعجاز خلقت در «گرمارود» الموت – افسانه قالیچه های پرنده ایرانی! – افشره حیات وحش ایران – افغانستان؛ آیا توریسم احیا خواهد شد؟ – اقیانوس ابرها – اگر با کوچولوهایمان به سفر می رویم – امامزاده عبدالله کلور – امروز جذب‌ ایرانیان‌ خارج‌ از کشور یک‌ ضرورت‌ است‌

(بیشتر…)