• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

تعدا کشته شدگان جنگ ویتنام

دانلود کتاب نبرد هوایی آسمان و جنگ

تاریخ : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  – هی! درشکه چی!

همانطور که درشکه چی به اسبش هی میزد و به طرف ما می آمد، من در عالم خیال از قرنی به قرن دیگر می رفتم. کوستیامیرونو در حالیکه با عجله به طرف راحت ترین جایگاه درشکه می رفت تا بنشیند گفت:

– فرودگاه

درشکه چی پیشاپیش فهمیده بود که ما کجا می خواهیم برویم. او بدون اینکه به کوستیای کوتاه قد بکند، و بعد نوبت به نوبت سایر خلبانان را ورنداز نمود و هویدا بود با که با دیدن این چهار نفر زورمند، کمی ناراحت شده است. آنگاه به امید که کالسکه کوچک کهنه اش جای هر چهار نفر ما باشد، به اسبهایش هی زد:

– هی! یاالله حیوان!

منازل و مغازه های آشنا خیابان بزرگ از جلوی ما رژه می رفتند. صبح آفتابی آن روز ماه مه و نمای دلنشین شهر باعث شده بود که ما روحا جشن بگیریم…

دانلود کتاب عصر نوین جنگ

تاریخ : ۳ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب عصر نوین جنگ نوشته‌ی گابریل کولکو، در برابر چشمان شما دریچه‌ی نوینی برای شناخت سیاست‌های خارجی آمریکا، تمایلات این کشور در جنگ‌های «عصر نوین»، شکل‌گیری نیروهای تعیین کننده‌ی نظامی در درون حاکمیت ایالات متحد و نهایت امر خطرات آینده‌ای که جهان بشری با آن روبرو خواهد شد، می‌گشاید. در محافل مختلف روشنفکری غرب، گابریل کولکو به عنوان یکی از پیشروترین مورخین امروز جهان معرفی می‌شود. در حقیقت وی جزء معدود صاحب نظرانی است که همگام با بررسی جنگ‌ها‌ی قرن بیستم، عواقب آن‌ها و خصوصاً تأثیرات دراز مدت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این جنگ‌ها بر ملت‌های مغلوب و حتی بر کشورهای غالب را بیش از هر پدیدۀ دیگری مورد بررسی قرار می‌دهد.

دانلود کتاب جنایات جنگ در ویتنام

تاریخ : ۲۵ فروردین ۱۳۹۱

توضیحات : کتاب جنایات جنگ در ویتنام اشاره به جنایت های ارتش امریکا در ویتنام دارد برای مثال در ۱۶ مارس ۱۹۶۸ میلادی ، ۳۴۷ تا ۵۰۴ شهروند غیرنظامی جمهوری ویتنام جنوبی توسط سربازان ارتش آمریکا به قتل رسیدند. اکثر قربانیان غیرنظامیان زن و کودک بودند. قبل از قتل، برخی از قربانیان مورد تجاوز، شکنجه و قطع اعضا نیز قرار گرفته بودند. برخی از اجساد نیز در جریان کشتار توسط سربازان قطعه‌قطعه شده بودند.