• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

تغییرات بدن جنین در هر هفته بارداری

دانلود کتاب دانستنی های بارداری و تولد

تاریخ : ۱ مرداد ۱۳۹۸

توضیحات :  با توجه به پر اهمیت شدن پیشگیری از بارداری فوریتی در دنیا و انجام بسیاری از مطالعات و پژوهشها پیرامون مکانیسم نحوه، منافع،مضرات، کفایت و حتی آگاهی سنجی خانواده ها از پیشگیری از باداری فوریتی میزان آگاهی گروهی از زنان متأهل در این زمینه ارزیابی شده است. در این مطالعه مقطعی ۲۰۰ خانم متأهل در سنین باروری (۱۵-۵۵ سال) مراجعه کننده به درمانگاههای زنان بیمارستانهای حضرت رسول اکرم (ص) اکبرآبادی، و فیروزگر در پائیز ۱۳۸۳ از نظر میزان آگاهی از روشهای پیشگیری از بارداری فوریتی مورد بررسی قرار گرفته اند.

میانگین سنی خانمهای مورد بررسی ۸۷/۲۵ سال بود. از ۲۰۰ خانم مورد مطالعه، تنها ۸۰ نفر ذکر کرده اند که روشی به نام پیشگیری از بارداری فوریتی را شنیده اند. و تنها ۳۲ نفر اطلاع صحیح از نحوه مصرف ocp در پیشگیری از بارداری فوریتی را داشته اند و تنها ۱۴ نفر نحوه استفاده صحیح از iud را بعد از مقاربت می دانستند. بنابراین توصیه می شود تا با آموزش و برگزاری جلسات آموزشی جمعیت در معرض خطر و به خصوص آموزش دختران در دبیرستانهای سعی در افزایش سطح آگاهی جمعیت در معرض خطر کرد تا از بروز عوارض بعدی سقطهای عمدی جلوگیری به عمل آید.

عناوین اصلی کتاب شامل: دانستنیهای بارداری؛ جلوگیری از ناباروری؛ بهار فصل خوبی برای بچه دار شدن نیست؛ نکاتی برای بارداری سالم؛ میزان آمادگی خود را برای بچه دار شدن، ارزیابی کنید؛ آیا برای بچه دار شدن آماده هستید؟؛ بارداری بعد از ۳۵ سالگی؛ متوقف کردن روشهای جلوگیری از بارداری؛ برنامه ریزی برای بارداری

دانلود کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین

تاریخ : ۵ تیر ۱۳۹۸

توضیحات :  لگد‌های جنین: حس لذت بخشی که این روز‌ها تجربه می‌کنید لگد‌های کودکتان است، اما ممکن است جنین شما در بیست و‌ سه هفتگی خیلی لگد بزند. نگران نباشید این لگدها به آن معنا نیست که کودک شما ژیمناستیک کار است! بلکه به این دلیل است که او در حال امتحان کردن عضلات دست و پای خود است. این هفته زمانی است که جنین شما باید کنترلی بر دست و پای خود داشته باشد. مخصوصاً اگر برای بار اول است که باردار می‌شوید، ممکن است برای شما دردها سنگین و شدیدتر به نظر برسد اما نگران نباشید هیچ‌ آسیبی به شما نخواهد رسید. اگر می‌خواهید کودکتان کمی آرام‌تر بشود از خوردن غذاهایی که باعث تحریک او می‌شوند پرهیز کنید. در طول روز می‌توانید برایش داستان کوتاه بگویید و یا آوازی بخوانید و موسیقی آرامی برایش بگذارید و شکمتان را به آرامی بمالید تا او آرام شود.

دانلود کتاب ۴۰ هفته بارداری سالم و بی دردسر‎

تاریخ : ۹ مرداد ۱۳۹۷

توضیحات : چرا باید حتماً کتاب ماجراهای من و نی نی را دانلود کنم؟ امکان دانلود رایگان کتاب ” ماجراهای من و نی نی ” به منظور رفاه حال کاربران سایت و همه زنان گران‌قدر این مرز و بوم مهیا شده و مطمئننا برگی دیگر از افتخارات سایت تخصصی دکتر سوشا را رقم خواهد زد. در این کتاب جامع بارداری، شما با نکات زیر آشنا خواهید شد:

تغییرات بدن مادر در هر هفته بارداری

تغییرات بدن جنین در هر هفته بارداری

اندازه بدن جنین در هر هفته

آزمایشات لازم برای مادران باردار در هر هفته

نکات لازم برای مراقبت از مادر و جنین در هفته های بارداری

و هر آن چیزی که در دوران بارداری به آن نیاز خواهید داشت.

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد کتاب ” ماجراهای من و نی نی ” این است که فهرست مطالب کامل و جامعی برای آن تهیه شده است که قابلیت لینک مستقیم به صفحات مربوطه را دارد. با وجود جامع بودن مطالب کتاب، در هر بخش که نیاز به توضیح بیشتری باشد، لینک‌هایی طراحی شده که می‌توانید از طریق آن‌ها به صفحات مربوطه مراجعه کنید