• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

جنبه های روانشناسی یادگیری زبان

دانلود کتاب روانشناسی فیزیولوژیک به زبان ساده‎

تاریخ : ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

توضیحات :  ارتباط بین مغز و رفتار درانسان از مهم ترین و درعین حال جذاب ترین دانش های امروزی در دنیاست و هرچه زمان میگذرد این باور راسخ تر میشود که نوروساینس و مباحث علوم شناختی از مهمترین معرفت های انسانیست. اگر بگوییم مغز و ذهن از پیچیده ترین آفریدهای زیستی هستند اغراق نکرده ایم همین پیچیدگی باعث شده علاقمندان شناخت این حوزه به طور روزافزون بیشتر گردد. امروزه در روانشناسان و روانپزشکان و هر رشته ای که با اختلالات بالینی سروکاردارد در تبعیین و پاتولوژی اختلالات الویت را بر رویکرد زیستی بنا می نهند و این موجب شده مطالعات در حوزه شناخت مغز و اثرات آن بر رفتار بسیار گسترده تر از گذشته پیگیری شود. امروزه پیش از هزاران اختالالت با مبنای عصبی مورد شناسایی قرار گرفته است که انسان های زیادی را درگیرکرده است.

گسترش نگران کننده این اختلالات عصبی و روانی با مبنای زیستی و عصبی پژوهشگران و حتی دولت ها را ترغیب کرده تا وقت و هزینه ویژه ای را به این حوزه اختصاص دهند. باوجود پیشرفت های قابل توجه در رابطه با مغز و کارکرد آن در رابطه با رفتار انسان همچنان محققان بر این باوراند که هنوز مجهولات بسیاری در رابطه با مغز و تاثیرآن بر رفتار و کنش های مختلف آن وجود دارد. شاید بتوان گفت شناخت کامل درمورد مغز برای انسان تا همیشه چیزی دور از دسترس خواهد بود اما همین اطلاعات در دست نیز حاصل سالها تلاش محققان و  پژوهشگران حوزه علوم اعصاب است.

دانلود کتاب یادگیری حسی و کلاس مجازی

تاریخ : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

توضیحات : در این کتاب الکترونیکی،یادگیری به کمک حواس پنجگانه و ترجیح یادگیری، که برای افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد، بیان شده است که به کمک آن می توانید روش و سبک یادگیری خودتان را شناسایی کنید. در مرحله بعد، برای هر کدام از سبک های یادگیری،راهکارهایی بیان شده تا به کمک آنها یادگیری عمیق تری را تجربه کنید. در قسمت دوم کتاب، به کلاسهای مجازی و یادگیری حسی در آن و استفاده از فضای مجازی برای یادگیری بهتر پرداخته شده است

دانلود کتاب یاد بگیرید همانند یک بومی زبان، انگلیسی صحبت کنید

تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

توضیحات : این کتاب ترجمه کتاب Learn to Speak English Like a native آقای ای جی هوگ بهترین معلم انگلیسی دنیاست در این کتاب یک راهنمای برای تمامی زبان آموزان نه تنها انگلیسی بلکه هر زبان دیگر می باشد. در این کتاب به جنبه های روانشناسی یادگیری زبان نیز پرداخته شده و از ۷ قانون یادگیری زبان میان کودکان پیروی میکند. روش مورد استفاده در این مجموعه آموزش زبان انگلیسی ساده (که  با عنوان یادگیری زبان انگلیسی بدون کوشش شناخته می شود) در ابتدا برای بسیاری از ما ایرانیان عجیب به نظر میرسد چون عادت و تفکر خاصی در بین ما وجود دارد که حتما باید ابتدا گرامر و سپس تمامی لغات به فارسی سلیس خوانده و حفظ شود(!) و آموزش زبان انگلیسی صوتی کاملا جا افتاده نیست. علت اینکه لیسنینگ ما ایرانیان معمولا ضعیف است نیز همین است که تنها بر روی مطالعه کتاب تاکید داریم.