• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

خانوده های ثروتمند انگلیسی

دانلود کتاب ورود به دنیای ثروتمندان

تاریخ : ۱ خرداد ۱۳۹۹

توضیحات : فرقی نمی‌کند شما مرد باشید یا زن، مسن باشید یا جوان، محصل یا دانشجو باشید، کارمند یا خانه‌دار باشید یا صاحب کسب‌وکار هر شخصی که به دردسر مالی افتاده است و در مشکلات مالی شدیدی رنج می‌برد، می‌تواند با به کاری این کتاب پرمحتوا به درآمدهای بالایی برسد و مشکلات خود را حل کرده و ثروتمند شود. فقط کافی است اصول این کتاب را قدم‌به‌قدم که بی‌نهایت راحت‌تر از آن است که حتی فکرش را بکنید را چاشنی علاقه‌ی قلبی کنید و منتظر معجزه‌ی ثروتمند شدنتان باشید… چراکه خود من از متد ساده و سریع که در این کتاب آورده‌ام استفاده نموده‌ام و نتیجه‌ی خارق‌العاده و شگفت انگیزش را دیده‌ام… آیا آماده هستید اولین قدم را به سمت زندگی ایده آل خود بردارید؟

این کتاب تنها برای کسانی نوشته شده است که دریافته‌اند اکنون زمان آن است که به شیوه متفاوتی عمل کنند. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که از وضعیت بد اقتصادی خود خسته شده‌اند و می‌خواهند تحولی در زندگی‌شان به وجود بیاورند. این کتاب برای کسانی است که هدفی بزرگ در ذهن خود دارند و به دنبال رسیدن به رویاهایشان هستند

دانلود کتاب امپراتوری خورشید

تاریخ : ۱۴ آبان ۱۳۹۲

توضیحات : کتاب شرح چند سال از زندگی بالارد در زمان کودکی و نوجوانی است که در زمان جنگ جهانی دوم در اردوگاه های ژاپنی ها در چین گذشته است . جیم فرزند یکی از خانوده های ثروتمند انگلیسی بوده که در چین در ناز و نعمت زندگی می کرده است …. در زمان جنگ جهانی دوم در مراحل به اوج رسیدن جنگ روزی جیم به همراه پدر و مادرش در شهر است که ناگهان به آنها حمله شده و از هم دور می افتند به این ترتیب او در ۱۱ سالگی به تنهایی در دوران سخت جنگ در اردوگاه های جنگی زندگی می کند …..