• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

خر یابو الاغ

دانلود کتاب شناسنامه خر

تاریخ : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

توضیحات :  نام: خر، الاغ، حمار، ایشک

نام فامیلی: درازگوش، چهارپا، دم بریده، سمبل بیشعوری

نام پدر: نره خر

نام مادر: ماچه خر

تاریخ تولد: به درستی معلوم نیست ولی بسیاری از کاوشگران از روی شواهد، قرائن و آثار به دست آمدۀ باستانی می گویند قدر مسلم این است که تاریخ تولد خر پیش از تولد آدمیها بوده و برخی از کاوشگران قرن بیستم می گویند، تاریخ تولد خر حتی از تاریخ تولد گاو هم جلوتر است و به عقیده داروین و پیروانش گاو از نژاد خر است و گاو. خر تکامل یافته می باشد به دلیل اینکه گاو شاخ دارد و خر شاخ ندارد و شاخ بهترین دلیل نشو و ارتقا و تکامل است.

محل تولد: متاسفانه مکان تولد خر هم مانند زمان تولدش به درستی معلوم نیست و در اینجا نیز کاوشگران گفتارهای گوناگونی گفته اند و هر دسته ای کوشیده اند تا محل تولد و نخستین سرزمین نشو و نمای خران را دور از محل خودشان معرفی نماید و هر کدام برای اثبات گفته خود شواهد فراوانی آورده اند…

دانلود کتاب بیوگرافی و خاطرات یک خر

تاریخ : ۳ آذر ۱۳۹۲

توضیحات : این کتاب با استفاده از تخیل نویسنده٬ گرفتاری ها و رنج‌های یک خر را بازگو می‌کند. در ابتدای این داستان که از زبان خر نقل می‌ شود٬ می خوانیم: «من به یک کشاورز بد اخلاق و مغرور تعلق داشتم…اربابم تمام سبزیجات و میوه‌هایی را که در طول هفته رسیده بودند٬ جمع می‌کرد و دررون سبد‌هایی بر پشت من گذاشته٬ مرا مجبور به طی کردن مسافت طولانی می‌نمود …با این وضع، من وقتی با زحمت می‌توانستم حرکت کنم؛ این زن بدجنس بر پشت من، روی سبدها می‌نشست و مجبورم می‌کرد با همان حال تا بازار «لگل» که یک فرسنگ تا مزرعه فاصله داشت راه بروم. این کار هر بار مرا بیش از حد عصبانی و ناراحت می‌کرد، ولی از ترس چوب خوردن جرأت بیان آن را نداشتم… .» کتاب «خاطرات یک خر» که در ۱۵ فصل نوشته شده٬ دارای یک ژانر تخیل آمیز است که از این حیث به نظر می‌رسد قابلیت‌های زیادی برای فیلم نامه‌های انیمیشنی دارد. «بازار روز»٬ «مخفیگاه»٬ «آتش سوزی»٬ «مسابقه الاغ‌ها»«سرداب‌ها»و «دزدها»از جمله فصول تشکیل دهنده کتاب به شمار می‌آیند.