• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

خواب دم صبح

دانلود کتاب خنکای صبحدم

تاریخ : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

توضیحات :  کتاب پیش رو برگ سبزیست تحفۀ درویش، برگرفته از درک هستی ، شور مستی، شیفتگی و حیرانی این حقیر در ذات بی همتای پرودگار عالم در کنار تجربۀ زیستن در روزمرگی ها و کوچه پس کوچه های زندگی با خمیرمایه ای از طبع شاعرانه… مضمون اوراق اشعار معنوی، عارفانه، صوفیانه و معدودی نیز اخلاقی و اجتماعی در قالب مثنوی می باشد… خوانش مهربانانه و مشفقانۀ خوانندۀ دانا، نور امیدیست برای خویشتنِ این خویش کمترین تا بنوازم دفتر دوّم را…

دانلود کتاب خواب

تاریخ : ۱۵ آبان ۱۳۹۷

توضیحات : خواب مسأله بسیار مهمی است که تمام افراد با هر سن و جنسی به آن نیاز دارند. انسان‌ها به طور متوسط یک سوم از عمر خود را در خواب به سر می‌برند و با این کار که در هر روز به صورت مکرر انجام می‌گیرد به سلول‌های مغزی خود استراحت داده و باعث آرامش مغز که فرماندهی بدن را به عهده دارد، می‌شوند. افرادی که به دلایل مختلف کم‌خواب یا بی‌خواب می‌شوند دچار تحریک‌پذیری می‌شوند. این دسته از افراد به سرعت عصبی شده و نمی‌توانند به سرعت گذشته و به همان دقت به انجام امور خود بپردازند.

دسته‌ای از افراد که به علت کثرت کار و مسؤولیت ترجیح می‌دهند از ساعات کاری خود کم کنند نه تنها در انجام کارهای محوله موفق نمی‌شوند بلکه در ضمن کار یا به خواب رفته یا بی‌‌حال شده و چرت می‌زنند. اگر در صورت خستگی ناچار به ادامه فعالیت و کار باشید نمی‌توانید بدن خود را به خوبی کنترل کنید. آمارها نشان می‌دهد بعضی از حوادث که در محیط کار، خانه یا هنگام رانندگی روی می‌دهد به علت کم‌خوابی و خستگی بوده است. متخصصان در خصوص مکانیسمی که در بدن هنگام خواب روی می‌دهد می‌گویند: تعدادی از ماهیچه‌های بدن در خواب به حالت استراحت فرو می‌روند و فرصت پیدا می‌کنند تا بعد از فعالیت‌های روزانه قوای از دست رفته خود را دوباره به دست آورند.