• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

داستان کره ای

دانلود کتاب داستان های عامیانه مردم کُره

تاریخ : ۲۳ دی ۱۴۰۰

توضیحات :  گسترش روزافزون ادبیات غرب باعث شد تا با اهمیت کمتری به ادبیات سایر ملل توجه کنیم و در نتیجه، اطلاعات اندکی از آن ها داشته باشیم؛ البته این امر در مورد ادبیات کره بیشتر صدق می کند. این کتاب مجموعه ‌ای از داستان‌های خواندنی از نویسندگان برجسته کره ‌ای است. ایم بانگ، در اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم، می زیست و یی ریوک، در اواخر قرن شانزدهم پس از میلاد، زندگی می کرد. این داستان ها توسط نویسنده و مترجم کانادایی، جیمز اسکارث گیل، گردآوری و از کره ای به انگلیسی ترجمه و توسط امید وحدت نارویی به نثر روان فارسی بازگردانی شده است.

این اثر که یکی از شاهکارهای داستانی کره به شمار می رود، ما را با معروف ترین داستان های عامیانه تاریخی و گذشته آن سرزمین. آشنا می کند. اما آنچه واقعاً جلب توجه می کند، این است که اعتقادات مردم این سرزمین به جن و پری که در این کتاب هم بازتاب یافته است، مانع پیشرفت اقتصادی، صنعتی و فناوری کره ای ها نشد و هم اکنون کشور آنها در ردیف کشورهای توسعه یافته قرار دارد.

دانلود کتاب مجموعه داستان های کره ای

تاریخ : ۱۵ مهر ۱۴۰۰

توضیحات :   مجموعه داستان های کره ای، نشان دهنده سبک زندگی و آداب و رسوم مردم کره و تمایل آنها برای زندگی در صلح، هماهنگی، شادی، ترویج مهربانی، خرد و سخت کوشی است. از سوی دیگر ظلم و ستم، حرص و آز، تنبلی و سایر ناکامی های بشری به زبان طنز و شوخی مورد تمسخر واقع می شود.

دانلود کتاب داستان‌های عامیانه کره

تاریخ : ۲۴ تیر ۱۳۹۳

توضیحات : این کتاب، اثری سودمند برای آشنایی با تاریخ، فرهنگ و ادبیات کشور کره است. کتاب به قلم پروفسور زونگ این سوب به زبان انگلیسی نوشته شده که جمشید سلطانی برای اولین بار با نثری روان آن را به فارسی ترجمه کرده است. پروفسور زونگ این سوب از چهره‌های برجسته زبان و ادبیات کره است که در دانشگاه‌های معتبرِ کشورهای مختلفی مانند انگلستان، ژاپن و امریکا به تدریس پرداخته است.