• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ دات نت

دانلود کتاب سی شارپ در متن باز

تاریخ : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  با این کتاب اصول برنامه نویسی کاربردی در سریع ترین بستر اجرای برنامه های کامپیوتری را در کمترین زمان ممکن یاد خواهید گرفت. سی شارپ استاندارد ترین زبان برنامه نویسی دنیا است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه و پشتیبانی می شود و قادر است که طیف وسیعی از برنامه ها را در بستر کامپیوتر، موبایل یا پرکاربردترین حوزه ی کاری یعنی وب پوشش دهد.با سی شارپ که استانداردترین زبان برنامه نویسی و دارای امکانات شی گرایی یعنی جدیدترین قابلیت انتزاعی و نزدیک به زبان انسان است علاوه بر اینکه مطابق به متد دانشگاهی و علوم روز دنیا کدنویسی می کنید، امکان ویرایش و فهم کدهای دیگران را نیز به خوبی کسب خواهید کرد.

دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی به زبان #C

تاریخ : ۱۰ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان C# نوشتۀ اسلام احمدزاده، زبان سی شارپ را به طور کامل یاد می‌دهد. سی‌شارپ زبانی شی‌گرا و سطح بالا (high level) از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است. این زبان بر پایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی‌گرا بودن ساخته شد.طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان C# را بر عهده داشت. این زبان دستوری شی گرا مشابه C++  دارد و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تأثیر پذیرفته است.

دانلود جامع ترین کتاب آموزش زبان ویژوال سی شارپ به زبان فارسی

تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

توضیحات :   بدون شک یکی از بهترین مراجع الکترونیکی فارسی برای زبان سی شارپ (#C) این کتاب می باشد. اما هرچه هست اگر می خواهید یک مرجع کامل، مرتب و قدرتمند در مورد برنامه نویسی به زبان #C و همچنین ASP.NET داشته باشید  این کتاب را حتما دانلود کنید. این مجموعه حاصل تلاش جناب آقای هاشمیان است که به حق در این زمینه سنگ تمام گذاشته اند. حجم این کتاب حدود ۱۰ مگابایت است و ۹۵۱ صفحه دارد. بخشی از کتاب:  نوشتن برنامه برای یک کامپیوتر همانند یاد دادن گره زدن بند کفش به یک کودک است. تا زمانی که شما نتوانید درست مراحل کار را بیان کنید هیچ کاری انجام نمی شود. ویژوال C# یک زبان برنامه نویسی است که بوسیله آن می توانید به کامپیوتر خود بگویید چه گارهایی را انجام دهد. اما کامپیوتر نیز مانند یک کودک است و فقط کارهایی را می تواند انجام دهد که مراحل آن به وضوح مشخص شوند. اگر تا کنون برنامه ای ننوشته باشید ممکن است این کار بسیار مشکل بنظر برسد، البته …