• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب الکترونیکی

دانلود کتاب مجموعه داستان های صمد بهرنگی

تاریخ : ۲۶ اسفند ۱۳۹۱

توضیحات :  صمد بهرنگی دردوم تیرماه ۱۳۱۸ در محله چرنداب در جنوب بافت قدیمی تبریز در خانواده ای تهیدست چشم به جهان گشود. پدر او عزت و مادرش سارا نام داشتند .صمد دارای دو برادر و سه خواهر بود .پدرش کارگری فصلی بود که اغلب به شغل زهتابی(آنکه شغلش تابیدن زه و تهیه کردن رشته تافته از روده گوسفند و حیوانات دیگر باشد) زندگی را میگذراند وخرجش همواره بر دخلش تصرف داشت. بعضی اوقات نیز مشک آب به دوش می گرفت و در ایستگاه «وازان» به روس ها و عثمانی ها آب می فروخت. بالاخره فشار زندگی وادارش ساخت تا با فوج بیکارانی که راهی قفقاز و باکو بودند. عازم قفقاز شود. رفت و دیگر باز نگشت. صمد بهرنگی پس از تحصیلات ابتدایی و دبیرستان در مهر ۱۳۳۴ به دانشسرای مقدماتی پسران تبریز رفت که در خرداد ۱۳۳۶ از آنجا فارغ‌التحصیل شد. از مهر همان سال و در حالیکه تنها هجده سال سن داشت آموزگار شد و تا پایان عمرکوتاهش، در آذرشهر، ماماغان، قندجهان، گوگان، و آخیرجان در استان آذربایجان شرقی که آن زمان روستا بودند تدریس کرد.

دانلود کتاب آموزش سیستم اعداد هگزا دسیمال

تاریخ : ۲۷ فروردین ۱۳۹۱

توضیحات : بارها در کلاس ها و کتاب های مختلف دیده ام که در مورد اینکه مبنای دودویی و هگزادسیمال و کاربرد آن در مدارات دیجیتال و میکروکنترلر ها آموزش داده شود از فرمولهای نا مفهوم و پیچیده ریاضی استفاده می شود که دانشجویان بدون درک درستی از مفهوم اصلی درگیر فرمول های ریاضی می شوند. اگر تمایل دارید که در زمینه طراحی دیجیتال دچار آشفتگی نشوید و به سادگی مدارات خود را تجزیه تحلیل کنید این کتاب که در آن،مفاهیم اصلی به سادگی توضیح داده شده است را حتما دانلود کنید

دانلود کتاب PDF رمان دسیسه، نوشته ماکسول گرانت

تاریخ : ۲۶ خرداد ۱۳۸۸

توضیحات : این رمان زیبا و جذاب را والتر گیپسون آمریکایی ( با نام مستعار ماکسول گرانت ) نوشته، و توسط دکتر قاسم کیانی در سال ۸۳ به زبان فارسی ترجمه شده است. لازم به ذکر است که این کتاب نسبت به سایر کتب مشابه، از کیفیت بالایی برخوردار است.

دانلود کتاب PDF آموزش نرم افزار تری دی مکس ۳DMax

تاریخ : ۱۵ خرداد ۱۳۸۸

توضیحات :  Autodesk 3dsmaxDesignیک نرم افزارازشرکت Autodesk   است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینهطراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتنابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. در این کتاب با مقدمات کار با این نرم افزار و همچنین منوها و اشیای آن آشنا خواهید شد.

 

دانلود کتاب PDF تعبیر خواب

تاریخ : ۱۰ خرداد ۱۳۸۸

توضیحات : تعبیر خواب در میان ملل گوناگون به دلیل توجیه خاص مردم به آگاهی از آینده که گمان دارند رؤیا نوعی پیشگویی آینده است، مورد نظر قرار داشته است. ملل مختلف بنا به شیوهء برخورد خاص خود با وقایع به تعبیر و تفسیر خوابها پرداخته اند و این مقوله سابقهء دیرینه دارد. در ایران نیز مانند سایر بلاد جهان از دیرباز توجه بسیاری به رؤیا می شده است و منابع فراوانی در تعبیر خواب وجود دارد. در گذشته که به رؤیا با اعتقاد به اینکه ریشه در مسائل ماورء الطبیعه دارد برخورد می شد مضامین تعابیر صورت خاصی داشت که در ارتباط مستقیم با مذهب قرار می گرفت، اما امروزه با گسترش دامنهء علم روانشناسی و آگاهی از ویژگیهای ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه انسان، خواب به گونه ای دیگر تعبیر می شود.

دانلود مجله الکترونیکی برنامه نویس – شماره اول

تاریخ : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸

توضیحات : این مجله، کاری از سایت برنامه نویس است و سرفصل مطالب آن شامل ، آشنایی با زبان برنامه نویسی F#  ، مقدمه ایی بر دنیای V0IP ، استفاده از کنترلهای .NET در برنامه های MFC ، اینترفیسها در  دلفی، خود آموز برنامه نویسی در ۱۰ سال، آموزش پایتون، آشنایی با مفاهیم امنیت نرم افزار و … میباشد