• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دستاوردهای علم و فناوری

دانلود کتاب ‏‫فناوری در برابر انسانیت

تاریخ : ۶ مهر ۱۴۰۲

توضیحات :  چگونه انسانیت علی رغم تغییر فناورانه تمام فراگیر و نمایی می تواند گسترش یابد؟ جهان ما دارد به دوره ای از تغییر واقعاً تحول آمیز وارد میشود جایی که بسیاری از ما از اندازه و سرعت توسعه ها شگفت زده خواهیم شد؛ به گونه ای که واقعاً انتظارشان را نداشته ایم. این توسعه فناورانه نمایی پتانسیل سترگی را ارائه میدهد و با این فرصتها نیز امکان پذیریهای سترگ نوینی می آیند.

من بر این باورم که اندازه تغییر برخاسته از رویدادهای پیش بینی نشده اخیر مانند برکسیت (رفراندوم تصمیمی ژوئن ۲۰۱۶ انگلستان برای ترک کردن اتحادیه اروپا) در مقایسه با اثر، یک نزول ناگهانی تغییر فناورانه که جوهرۀ انسانیت و هر منظری از زندگی روی سیاره مان را می تواند بازشکل دهی کند، خیلی کوچک خواهد بود…

دانلود کتاب علوم تکمیلی

تاریخ : ۱۷ آذر ۱۳۹۶

توضیحات : علوم تجربی بخشی از دانش امروزی است که حاصل مطالعه و جست و جوی انسان در جهت شناخت جهان مادی و پی بردن به اسرار و قوانین حاکم بر آن میباشد. انسان، برای کشف و شناخت این اسرار، غالباً از ابزارهای حسی خود استفاده میکند. از همین رو برای توسعه و تقویت این حواس به ساخت دستگاههای گوناگونی نیز دست زده است. تولید ابزارهای گوناگون، موجب افزایش توانایی انسان برای کشف رازهای جهان شده و زندگی او را متحوّل میسازد. بدیهی است که استفاده از دستاوردهای علم و فناوری، باعث فراهم آمدن رفاه نسبی در برخی جهات شده و موجب میشود تا آنچه که در گذشته با رنج و سختیِ بسیار صورت میپذیرفته است، بسیار راحتتر و سریعتر انجام گیرد.