• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دستور زبان انگلیسی

دانلود کتاب اشتباهات رایج در زبان انگلیسی

تاریخ : ۹ شهریور ۱۴۰۲

توضیحات :  ما در اینجا دشواریهای زبان انگلیسی را تا آنجا که مقدور بوده است باز نموده ایم و کوشش بکار برده ایم که موارد اختلاف زبان فارسی و زبان انگلیسی را روشن کنیم تا گروهی که در کشور ما به آموختن زبان انگلیسی همت گماشته اند از دشواریهایی که بر سر راه دارند آگاه شوند. در این کتاب صدها تست گوناگون درباره اسم و فعل و صفت و حرف اضافه و قید و مطالب دیگر گرد آمده است و قسمت بیشتری از آن مسائل که همیشه دانش آموزان و دانشجویان را گرفتار اشکال می کند گشوده شده است.

دانلود کتاب تاریخ زبان انگلیسی

تاریخ : ۲۰ مهر ۱۴۰۱

توضیحات :    این کتاب یک دستور تاریخی نیست به نکات دستوری فقط به آن اندازه که مطالب تاریخی را روشن نماید اشاره رفته و بسیاری از جزئیات دستوری که بی اندازه به حجم کتاب می افزود عمدا کنار گذاشته شده و تحول زبان انگلیسی از نظر تاریخی در درجه اول اهمیت قرار گرفته و اگر مولف که خود فرانسوی است در نفوذ فرانسه بر انگلیسی تاکید کرده پوزش می طلبد. با اینکه زبانشناسی عمومی عمدا در تمام مراحل تحول زبان انگلیسی مورد بحث قرار نگرفته واقعیت های زبانی وجود خود را بیان می کنند. اقبال زبان انگلیسی که جزئی از یکدسته کم اهمیت ژرمانیک بوده و امروز زبان جهانی شده بعد از دو بار اضمحلال کامل باعث شگفتی بسیار است. انگلیسی زبان مخلوط است که تقریبا صرف خود را از دست داده ولی صاحب قاموس عظیمی است. از نظر یک زبانشناس انگلیسی دارای تحول و تکامل پیوسته و تاریخ جالب توجهی است. بدون آثار متعدد نویسندگان سلف امکان تهیه چنین کتابی نبود و این تاریخ کوچک وجود خود را مدیون تحقیقات مفصل این نویسندگان میداند.

دانلود کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

توضیحات :    خط، ناقل کلامه! یعنی به وسیله ی یه سری شکلک روی کاغذ یا سنگ یا اجسام دیگه منظور خودمون رو به فردی که نمیتونه صدامونو بشنوه میرسونیم! این اشکال سیاهی که الآن دارین میخونینشون به خط عربی نوشته شدن اما زبون این نوشته ها فارسیه، دلیل اینکه چرا ما زبون فارسی رو به خط عربی مینویسیم اینه که فارسی خودش خط نوشتاری نداره، خط عربی رو یه کمی تغییر دادیم و اسمشو گذاشتیم خط فارسی! اکثر زبونای دنیا خط نوشتاری ندارن، یعنی مردمی که به اون زبونا صحبت میکنن تصمیم نگرفتن که برای گفتارشون شکلک درست کنن و با اون شکلکا منظورشونو برای دیگران بنویسن، اونا فقط با زبونشون حرف میزدن و کاری به نوشتن نداشتن. انگلیسی هم مثل فارسی خط مخصوص به خودش رو نداره و از خط لاتین که گفته میشه توسط رومیها و اجداد اِتروسیشون ابداع شده گرفته شده؛ ظاهرا خود خط لاتین از خط یونانی، و خط یونانی از خط عبری، و خط عبری از خط فینیقیه ای باستان نشات گرفته! میگن منشا تمام خطهای دنیا همین خط فینیقی باستانه…

دانلود کتاب هفت راز یادگیرندگان حرفه‌ای مهارت زبان انگلیسی

تاریخ : ۲۱ آبان ۱۳۹۹

توضیحات :  همانطوری که می‌دانید برای یادگیری مهارت زبان انگلیسی به عنوان یک ابزار در قرن بیست و یکم باید پا را فراتر از یکسری منابع اطلاعاتی که در گوگل وجود دارند گذاشت. به نظر می‌رسد در قرن بیست و یکم بیش از آنکه نیاز به یادگیری به سبک موسسات زبان انگلیسی داشته باشیم باید خودمان دست بکار شویم و سیستم خود را طراحی کنیم تا بتوانیم به عنوان یک مهارت از آن استفاده کنیم. اما قبل از آن باید پشت پرده‌ی یادگیری اصولی و علمی این غولی را که توسط نوع آموزش رایج در ایران ایجاد شده است، ببینیم و با خیال راحت در مسیر گام برداریم.

در کتاب هفت راز یادگیرندگان حرفه‌ای مهارت زبان انگلیسی به چه سوالاتی پاسخ داده می‌شود؟

چگونه در هر مقطع یادگیری مهارت زبان انگلیسی، یک قدم جلوتر از دیگران باشیم؟

چرا با وجود تهیه بهترین منابع آموزشی و حتی مطالعه‌ی آن بعد از مدتی تغییری در فرآیند یادگیریمان اتفاق نمی‌افتد؟

پشت پرده‌ی یادگیری مهارت زبان انگلیسی دقیقا چیست؟

چه راهکاری برای مقابله با انباشت اطلاعات و بمباران اطلاعاتی وجود دارد که اثربخش و کارآمد یاد بگیریم؟

چه مواردی هیچگاه سرفصل آموزشگاهای زبان انگلیسی و دانشگاه‌ها برای یادگیری مهارت زبان انگلیسی نبوده است!

چه مفاهیمی در دانشگاه‌هایی مانند هاروارد و استندفورد در مورد علم یادگیری تدریس می‌شود؟

دانلود کتاب یار زبان انگلیسی

تاریخ : ۲۸ تیر ۱۳۹۵

توضیحات :  کتاب یار زبان مناسب کمک آموزشی برای دانش آموزان و کنکوری ها. وجه تمایز این کتاب با سایر کتاب گرامر موجود اینست که روند کار به نحوی طراحی شده که در انتها، خواننده مبتدی به آسانی انگلیسی را مکالمه کند و بن خواننده قوی تر بهبود چشمگیری در مکالمه خود احساس نماید بنده بر این باورم که اگر زبان انگلیسی و یا هر زبانی با زبان محلی آن منطقه تدریس شود، یادگیرنده بهتر و زودتر به آن زبان تسلّط میابد.

دانلود کتاب آموزش سریع گرامر زبان انگلیسی

تاریخ : ۱۶ دی ۱۳۹۱

توضیحات : گرامر مجموعه قوانین و ضوابط حاکم بر ساختار واژه‌ها، جمله‌ها، واج‌ها و آواها و معناها در زبان است. به عبارت دیگر دستور زبان مجموعه قواعد و آیین‌هایی است که اهل زبان آن‌ها را به طور ناخودآگاه فرا گرفته و زبان‌آموزان برای درک بهتر گفتار و نوشتار اهل زبان آن را می‌آموزند این کتاب خلاصه ای است از ده کتاب اصلی گرامر در کشور و به درد افرادی می خورد که می خواهند برای امتحانات ارشد یا دکتری حاضر شوند و وقت کافی برای مطالعه چندین کتاب را ندارند