• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دوستی دختر و پسر

دانلود کتاب فرهنگ دوست داشتن

تاریخ : ۳ شهریور ۱۴۰۰

توضیحات :  فرهنگ دوست داشتن، تلاشی کوچک برای کشف اسرار بزرگ سرزمین عشق و کوششی برای گسترش فرهنگ دوستی است. مهم‌ترین دغدغه جاهلان، تبدیل جنایت به فرهنگ عمومی بشر شده است. انسانی که در طول زندگی خود، در پی دعوا، شتاب، تقلید، مسابقه، جایزه و دریافت امتیاز است، نمی‌تواند مرکز عشق‌ورزی خود را فعال کند، و در دام نفرت‌اندوزان، از حیات معنوی، محروم خواهد شد. بودن، خود بودن، و عشق‌ ورزیدن به تنهایی، ارزش‌مند است. بدون مبنای عشق، نمی‌توان امیدی به مفید بودن داشت. هنرمندی می‌تواند راوی رابطه لیلی و مجنون باشد؛ ولی از عشق، هیچ نداند. فراگیری هنر عشق‌ورزی، یکی از نیازهای اصلی انسان در هر جایی از دنیا و در هر حرفه‌ای به شمار می‌رود که فراگیری آن، به فراموشی سپرده شده است.

دانلود کتاب راز آدم های دوست داشتنی

تاریخ : ۵ اسفند ۱۳۹۹

توضیحات :  شاید زیاد با واژه خوددوستی و یا خویشتن دوستی برخورد کرده باشیم اما به معنای واقعی کلمه آنها را درنیافته باشیم. در کتاب راز آدم های دوست داشتنی در یک مطلب خلاصه و کوتاه به این موضوع می پردازیم که چرا لازم هست خود را دوست بداریم و چگونه دوست بداریم.

احساس می کنی اونقدرها که باید دوست داشتنی نیستی؟

اونطوری که می خواهی توی جمع به نظر نمیای؟

احساس ناخوشایندی از دیگران نسبت به خودت دریافت می کنی؟

حس خوبی نسبت به خودت نداری؟

نمی توانی آدم هایی را که دوست داری جذب کنی؟

و شاید خیلی چیزهای دیگری که شاید در دنیای اطرافت در مورد تو می خواهی باشه نیست!

اما نمی دونی باید چکار کنی؟

دانلود کتاب رابطه دختر و پسر قبل از ازدواج

تاریخ : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

توضیحات : بسیاری بر این باورند که همه قبل از ازدواج رابطه دوستی برقرار می کنند اما در این کتاب سعی شده تا این مساله بررسی شود و مشکلاتی را که برای هر دو جنس پسر و دختر ایجاد می کند بیان کند. هر کاری سنی دارد و اگر زودتر از سن معقول کسی وارد چنین فرایندی شود حتما به صدمات جبران ناپذیری دچار خواهد شد. هستند کسانی که با فهم درست در دام سراب های زندگی نمی افتند و در زندگی به مقام های بالایی دست پیدا می کنند. در این کتاب چندین رابطه مثال زده شده و بعد به تفسیر آن ها پرداخته شده است در دو فصل به رابطه دانشجویان در دانشگاه نیز پرداخته شده است.