• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دکتر محمود بهزاد

دانلود کتاب زندگی ما به چه موادی وابسته است

تاریخ : ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

توضیحات :  اگر بدن آدمی را از نزدیک مورد مطالعه قرار دهیم، تعداد زیادی از مواد شیمیایی گوناگون در آن خواهیم یافت. در وهله اول و بیش از همه آب خواهیم یافت. مقدار زیادی آب در بدن هست. قریب سه پنجم بدن آب است. آب بدن از همان آب معمولی است که در هر منبعی وجود دارد. در استخوانها و در دندانها، کانیهایی هست که کاملا شبیه کانیهای سازنده سنگهای معمولی است. در خون مقدار کمی قند هست ولی این قند همان قندی نیست که عموما با چای میخوریم بلکه منسوب بدان است. در جگر نوعی نشاسته هست که با نشاسته سیب زمینی و ذرت تفاوت بسیار دارد. در بسیاری از نقاط بدن بخصوص در زیر پوست و در اطراف کلیه ها، چربی هست.

غیرممکن به نظر می رسد که جاندار از این مواد معمولی به وجود آید. به راستی غیرممکن است زیرا یکی از مهمترین اجزای بدن آدمی، در این لیست نیامده است. در هر بخشی از بدن نوعی ماده هست که به آن پروتئید می گویند…

دانلود کتاب تئوری تکامل و روانشناسی

تاریخ : ۱۹ دی ۱۳۹۳

توضیحات : در این‌ کتاب‌ روشِ پرورش‌ اراده‌ تشریح‌ می‌شود تا اولاً بتوان‌ بر خود مسلط‌ شد، ثانیاً چگونگی‌ تأثیر از فاصله‌ یا راه‌ دور بر یک‌ یا چند شخص‌ فرا گرفته‌ شود، و بالاخره‌ (برای‌ کسانی‌ که‌ مایل‌ به‌ آزمایش‌ هستند) چگونگی‌ و نحوه‌ اجرای‌ روش‌های‌ تنظیم‌ ارادی‌ سرنوشت‌ روشن‌ شود. قدرت‌ اراده‌ روش‌ عملی‌ تأثیر بر خویشتن‌، بر دیگران‌ و بر سرنوشت‌ خویش‌ را به‌ ما می‌آموزد. این کتاب شامل ده فصل می باشد .

فصل اول : آمادگی برای پرورش

فصل دوم : چگونه بر خود حاکم شوید

فصل سوم : چگونه به اطمینان کامل دست یابیم

فصل چهارم : چگونه سرنوشت را در اختیار بگیریم

فصل پنجم : منابع عظیم انرژی

فصل ششم : قدرت مستقیم اراده بر بدن

فصل هفتم : قدرت مستقیم اراده بر دیگران

فصل هشتم : تاثیر اراده بر سرنوشت

فصل نهم : چگونه عمل کنیم

فصل دهم : چگونه در برابر ضعفها ، ناتوانیها و اهمالها واکنش نشان دهیم

دانلود کتاب بدن من

تاریخ : ۴ بهمن ۱۳۹۱

توضیحات : غالب اشخاص از تحولات جسمی آدمی در دوران پیش از تولد بی اطلاع اند و تصوراتی نادرست از زندگی جنین در رحم مادر دارند و از رابطه بچه و مادر و چگونگی تکوین اعضا و دستگاههای بدن بچه آگاه نیستند و نیز از مراحل مختلف زندگی و تغییرات جسمی و روانی کودک غافلند. این کتاب شامل بررسی مراحل هشتگانه عمر آدمیست. این کتاب با کمک موسسه تربیتی علمی فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) تهیه و در سال ۱۳۴۱ چاپ شده است.