• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

رابطه جنسی و بارداری

دانلود کتاب دانستنی های بارداری و تولد

تاریخ : ۱ مرداد ۱۳۹۸

توضیحات :  با توجه به پر اهمیت شدن پیشگیری از بارداری فوریتی در دنیا و انجام بسیاری از مطالعات و پژوهشها پیرامون مکانیسم نحوه، منافع،مضرات، کفایت و حتی آگاهی سنجی خانواده ها از پیشگیری از باداری فوریتی میزان آگاهی گروهی از زنان متأهل در این زمینه ارزیابی شده است. در این مطالعه مقطعی ۲۰۰ خانم متأهل در سنین باروری (۱۵-۵۵ سال) مراجعه کننده به درمانگاههای زنان بیمارستانهای حضرت رسول اکرم (ص) اکبرآبادی، و فیروزگر در پائیز ۱۳۸۳ از نظر میزان آگاهی از روشهای پیشگیری از بارداری فوریتی مورد بررسی قرار گرفته اند.

میانگین سنی خانمهای مورد بررسی ۸۷/۲۵ سال بود. از ۲۰۰ خانم مورد مطالعه، تنها ۸۰ نفر ذکر کرده اند که روشی به نام پیشگیری از بارداری فوریتی را شنیده اند. و تنها ۳۲ نفر اطلاع صحیح از نحوه مصرف ocp در پیشگیری از بارداری فوریتی را داشته اند و تنها ۱۴ نفر نحوه استفاده صحیح از iud را بعد از مقاربت می دانستند. بنابراین توصیه می شود تا با آموزش و برگزاری جلسات آموزشی جمعیت در معرض خطر و به خصوص آموزش دختران در دبیرستانهای سعی در افزایش سطح آگاهی جمعیت در معرض خطر کرد تا از بروز عوارض بعدی سقطهای عمدی جلوگیری به عمل آید.

عناوین اصلی کتاب شامل: دانستنیهای بارداری؛ جلوگیری از ناباروری؛ بهار فصل خوبی برای بچه دار شدن نیست؛ نکاتی برای بارداری سالم؛ میزان آمادگی خود را برای بچه دار شدن، ارزیابی کنید؛ آیا برای بچه دار شدن آماده هستید؟؛ بارداری بعد از ۳۵ سالگی؛ متوقف کردن روشهای جلوگیری از بارداری؛ برنامه ریزی برای بارداری

دانلود کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین

تاریخ : ۵ تیر ۱۳۹۸

توضیحات :  لگد‌های جنین: حس لذت بخشی که این روز‌ها تجربه می‌کنید لگد‌های کودکتان است، اما ممکن است جنین شما در بیست و‌ سه هفتگی خیلی لگد بزند. نگران نباشید این لگدها به آن معنا نیست که کودک شما ژیمناستیک کار است! بلکه به این دلیل است که او در حال امتحان کردن عضلات دست و پای خود است. این هفته زمانی است که جنین شما باید کنترلی بر دست و پای خود داشته باشد. مخصوصاً اگر برای بار اول است که باردار می‌شوید، ممکن است برای شما دردها سنگین و شدیدتر به نظر برسد اما نگران نباشید هیچ‌ آسیبی به شما نخواهد رسید. اگر می‌خواهید کودکتان کمی آرام‌تر بشود از خوردن غذاهایی که باعث تحریک او می‌شوند پرهیز کنید. در طول روز می‌توانید برایش داستان کوتاه بگویید و یا آوازی بخوانید و موسیقی آرامی برایش بگذارید و شکمتان را به آرامی بمالید تا او آرام شود.

دانلود کتاب در گوشی ها

تاریخ : ۱۶ آبان ۱۳۹۶

توضیحات :  کتاب “در گوشی ها” نوشته سرکار خانم دکتر سارا ناصرزاده، پژوهشگر، روان درمانگر جنسی و مشاور زوج ها است، که ایشان در منطقه ی مان هاتان شهر نیویورک یکی از روان درمانگران جنسی موفق می باشند. این کتاب خلاصه سه دوره برنامه ای با عنوان “در گوشی ها” است که توسط ایشان در رادیو فارسی بی بی سی در سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ اجرا می شد و در آن به مسائل عاطفی و جنسی و پرسشهای شنوندگان پرداخته می شد. در زبان فارسی کتابی در زمینه مسائل عاطفی و جنسی مشابه این، که در عین داشتن زبانی صریح و روشن کاملا مؤدبانه و اخلاقی همراه با رعایت کامل عفت کلام و عرف جامعه مسلمان کشور ایران و دیگر کشورهای فارسی زبان، و در عین سادگی، کاملا علمی و بر اساس نتایج آخرین پژوهشهای دانشمندان، و در عین ایجاز، بسیار کامل و فراگیر باشد، تقریبا وجود ندارد.

برخی از مطالبی که در این کتاب مشاهده خواهید کرد، عبارتند از:

آموزش و مشاوره در مورد مسائل جنسی به زبان ساده و صریح

ارتباط جنسی پیش از ازدواج ؛ همسریابی ؛ رابطه جنسی زوج ها در طول زمان

رابطه جنسی و بارداری ؛ ارتباط جنسی در زمان بارداری و تولد فرزند

مسائل و روابط جنسی در نوجوانان و جوانان ؛ والدین و رفتارهای جنسی فرزندان

همجنسگرایی ، همجنس بازی ، مبدل پوشی و تغییر جنسیت

علائم، درمان و عوارض درازمدت بیماری های مقاربتی ؛ بهداشت جنسی

اختلالات جنسی زنان و مردان ؛ انزال زودرس و درمان آن ؛ خودارضایی، مفید یا مضر؟ خوب یا بد؟

آزار و سوء استفاده جنسی ؛ انحرافات جنسی و درمان آنها

پاسخ به پرسشهای شما درباره رابطه جنسی و عاطفی

رابطه جنسی در قالب کلی روابط زوج ها ؛ اختلاف بین زوج ها در زمان تعطیلات

سایتهای معتبر علمی در زمینه سلامت و روابط جنسی ؛ آشناییها و ازدواج های از راه دور

یائسگی و مسائل مربوط به آن ؛ تأثیر مجرد ماندن بر سلامتی جسمی و روحی

اعتیاد جنسی و درمان آن ؛ تأثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی در سلامت وروابط جنسی

روابط عاطفی و جنسی در بین افراد با معلولیت های جسمی، و با بیماریهای مزمن وخاص

و دهها مطلب آموزنده دیگر درباره مسائل جنسی و عاطفی

ما به شما قول شرف می دهیم، که با مطالعه ی کامل و دقیق این کتاب، جواب هر سؤال، ابهام یا مشکلی که به نحوی به مسائل جنسی مربوط می شود، را یافته، و یا حتماً راه پیدا کردن پاسخ درست را، خواهید یافت.

این کتاب برای شماست و در جهت کمک به بالا بردن سطح آگاهیهای جنسی در کشورهای فارسی زبان، تهیه شده است، پس از آن استفاده کنید، و از هر طریقی که می توانید (مثل ایمیل، بولوتوث و غیره) آن را به دست دیگران برسانید، یا آن را چاپ کرده و به دست کسانی که به امکاناتی چون رایانه و اینترنت دسترسی ندارند، برسانید.