• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

رضا بهرامی راد

دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

تاریخ : ۲۸ مهر ۱۴۰۲

توضیحات : احتمالاً تا به امروز در مورد زبان انگلیسی کتاب ها و جزوات زیادی را مطالعه کرده و یا در کلاس های آموزشی زیادی شرکت کرده اید. جزوه ای که هم اکنون مطالعه می کنید به صورت ساده و کاملاً کاربردی در مورد آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته نوشته شده است و می توان ادعا کرد که یکی از جزوات ساده و بی نظیر است. مطالب این جزوه به صورت ساده و واضح بیان گردیده است. در انتخاب جملات، عبارت ها، اصطلاحات و مثل ها دقت کافی انجام گرفته است و از این لحاظ در وقت خواننده صرفه جوئی شده است. این جزوه برای کسانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، کارشناسی و کسانی که دوست دارند زبان را یاد بگیریند بسیار مفید و آموزنده خواهد بود.

دانلود کتاب آموزش جامع زبان انگلیسی

تاریخ : ۹ مرداد ۱۳۹۶

توضیحات : سخن گفتن یکی از چهار مهارت فراگیری و یکی از جنبه های مهم کاربردی زبان است. بهترین راه فراگیری این مهارت به ویژه برای آموزش زبان دوم گفتگو و آشنایی با گرامر و دستورات یک زبان میباشد. به نظر میرسد زبان جدید، در صورت قرار گرفتن در مقابل زبان اصلی ( اولیه ) و با جایگزینی کلمات و جملات، بهتر فرا گرفته میشود. امروزه برای آموزش زبان خارجی برای اقشار مختلف مردم، از مکالمات موقعیتی بهره میگیرند. مکالمات موقعیتی، آنگونه مکالماتی است که زبان آموز، موقعیتهای گوناگونی که در سفر به کشورهای خارجی با آنها روبرو میشود، مثل رفتن به هتل، رفتن به فروشگاه، کارهای اداری و… قرار میدهد و نیازهای زبانی این موقعیتها را به او آموزش میدهد.

این جزوه دارای دو جنبه کاربردی و آموزشی است. بیان کامل نکات گرامری، جملات فراوان، لغات مهم و کاربردی تافل برای آموختن میتواند بسیار مفید باشد. همچنین دارای لغات کاربردی و روزمره در زبان انگلیسی است که در بخشهای مختلف جزوه و در قالب آموزش گرامر و مکالمه بیان گردیده است. یکی از شیوههای آموزش این جزوه، استفاده از جملات الگویی پایه و مادر است. این جمله ها در شرایط مختلف ثابت است و تکرار میشود، تا زبان آموزان با تکرار این جملات الگویی و استفاده از واژههای مختلف، نیازهای زبانی خود را در موقعیتهای گوناگون برآورده سازد.

دانلود کتاب آشنایی مقدماتی با سخت افزار کامپیوتر

تاریخ : ۹ تیر ۱۳۹۶

توضیحات : یکی از مهمترین توانایی هر کاربر کامپیوتر، آشنایی با سخت افزار و نرم افزار و نیز توانایی رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر می باشد. یکی از مشکلات اصلی کاربران کامپیوتر، حتی دانشجویان مهندسی کامپیوتر عدم آشنایی کامل با سخت افزار و نحوه عملکرد یک سیستم کامپیوتری است. به همین خاطر اکثر کاربران کامپیوتر برای حل مشکلات کامپیوتری دچار سردرگمی میشوند و قادر به حل آن نیستند. کتابی که در حال حاضر مطالعه میکنید حاصل چندین سال تحصیل در زمینه مهندسی کامپیوتر و کار در حوزه کامپیوتر است. در جمع آوری و گردآوری مطالب سعی شده است که مطالب با زبان دقیق و جزئیات کامل بیان شود تا خواننده از خواندن مطالب لذت ببرد و بتواند بیشترین بهره را ببرد. در هر فصل بخش های مختلف با تصاویر مرتبط با آن آورده شده است تا خواننده به طور کامل با آنها آشنا شود و بتواند در محیط واقعی سخت افزار مربوطه را شناسائی کند.

دانلود کتاب آموزش جامع نرم افزار Word 2016

تاریخ : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

توضیحات :  نرم افزار Microsoft Word ، معمولاً جزو اولین نرم افزارهایی است که علاقهمندان به آشنایی با فناوری اطلاعات تمایل به آموختن آن دارند. این نرم افزار با توجه به گسترده وسیع کاربردهای آن، تقریباً برای هر فردی ( بدون توجه به جایگاه و موقعیت شغلی و اجتماعی او ) قابل استفاده است. اگر بخواهید به هر دلیلی، متنی را به صورت تایپ شده و با صفحه آرایی زیبا وارد کامپیوتر کنید، استفاده از نرم افزار Microsoft Word یکی از بهترین انتخابها و چه بسا بهترین انتخاب شما خواهد بود. این نرم افزار علی رغم اینکه به واژه پرداز معروف است قادر میباشد صفحات تایپ شده شما را به زیباترین صورت و با استفاده از عناصر گرافیکی مختلف صفحه آرایی کند. مجموعه ای که مطالعه میکنید با تلاش فراوان و با در نظر گرفتن این که کاربر با این نرم افزار کار نکرده است از منابع مختلف اعم از سایتهای اینترنتی، فیلمهای آموزشی و کتابهای آموزشی در زمینه آموزش نرم افزار Word ، جمع آوری و تدوین شده است.