• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

رعايت دستور زبان

دانلود کتاب دستور زبان فارسی

تاریخ : ۲ شهریور ۱۴۰۲

توضیحات :  انسان موجودي اجتماعی است و در این عرصه براي برقراري ارتباط با همنوعان خود نیازمند ابزارهاي متفاوتی است. زبان، ابزار عمده ي بشر براي برقراري ارتباط با یکدیگر می باشد. این ابزار ارتباطی با وجود تفاوت ها، گستردگی و تنوع خود می تواند انسان ها را از هر گوشه ي جهان با همدیگر مرتبط سازد. زبان در شکل اصلی خویش به صورت محاوره اي می باشد، اگرچه می تواند به انواع دیگر رسانه ها از قبیل نوشته منتقل گردد. در صورت نبود ابزار محاوره؛ براي مثال، در برخورد با افراد ناشنوا، ابزار بصري از قبیل زبان اشاره می تواند مورد استفاده قرار گیرد. زبان همچنین به وسیله ي قواعد پیچیده اي مشخص می شود که از طریق آنها کلمات در ساختارهاي پیچیده تري به نام عبارات ترکیب میشوند و این ساختارها به نوبه ي خود نقش عمدهاي در ساختار جملات ایفا میکنند. دستور بررسی نشانه هاي زبان و قواعد ترکیب آنها به منظور ساختن کلمات، عبارات و جمله ها است که به دو بخش صرف و نحو تقسیم میشود.

در این مجموعه نهایت کوشش بر این بوده است که مطالب به صورت مختصر و با زبانی بسیار ساده و روان بیان شود تا یادگیري آن براي پویندگان این دانش سهل و آسان باشد. هدف و انگیزه ي نگارنده از تدوین و گردآوري این کتاب، آشنایی دوستداران زبان فارسی، دانش آموزان، دانشجویان، معلّمان و اساتید با زبان فارسی و حل برخی از مشکلات آن ها در فرآیند یادگیري و یاددهی است.

دانلود کتاب آموزش گویندگی، اجرا و بازیگری

تاریخ : ۱ شهریور ۱۴۰۰

توضیحات :  گویندگی هنر و فنی است که طی آن، گوینده با استفاده درست از اندام های گفتاری و با لحن مناسب به منظور ایجاد ارتباط و انتقال مفاهیم و با شناخت و درک کامل زبان مادری و ادبیات آن، بتواند زبان نوشتاری را به زبان گفتاري تبدیل کند. به عبارت دیگر گوینده کسی است که با ویژگی های تربیتی، خانوادگی، تحصیلی و آموزش های اکتسابی بتواند پیام ها را با بیانی مناسب و شیوا به شنونده منتقل کند. شاید کسانی که به لحاظ حرفه ای و شغلی ارتباط چندانی با فن بیان و شیوه سخنوری ندارند بر این باور باشند که هنرفن بیان، چه کاربردی برایشان دارد؟و آیا در طول و مسیر زندگی می تواد برای کار و حرفه آن ها موثر و مفید باشد یا خیر؟ تجربه نشان داده است که درهر حرفه و پیشه ای اگر هنر درست سخن گفتن و فن بیان مناسب و زیبا بكار برده شود، م یتوانیم از آن در جهت بهبود کیفیت کار بهره گرفت.

اگر یک کاسب و فروشنده، کارمند و یا مدیر شرکت، راننده تاکسی، معلم و استاد دانشگاه و به طور کلی همه صاحبان مشاغل، آیین سخنوری و چگونه حرف زدن را حتی در سطح اولیه آن بدانند و بیاموزند به طور چشمگیری می تواند در کار و حرفه آنان وارتباط مؤثر با افراد و افزايش كارايي و بهره وري و نيز جذب مشتری و کسب سود بیشتر در بازار تأثيرات شگرفي ايجاد كند. در دنیای امروز که عصر ارتباطات نامیده شده است آیین سخنوری و فن بیان از اصول اولیه و محوری مدیریت و بازاریابی است. چراكه درست ادا كردن كلمات يا تلفظ صحيح و رعايت دستور زبان؛ ميتواند موجب درك صحيح مطلب شود.