• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

روانشناسی رنگ ها

دانلود کتاب روانشناسی رنگ ها در بسته بندی مواد غذایی

تاریخ : ۲۴ دی ۱۴۰۲

توضیحات :  کتابی که پیش روی شما گشوده شده، کتابی است که با موضوع روانشناسی رنگ ها در صنایع غذایی و با هدف آشنایی بیش تر شما دوستان در حوزه ی روانشناسی رنگها ، بهترین کاربرد رنگها برای بسته بندی، طراحی، بررسی، بررسی رابطه ی افزایش فروش محصول و … تهیه و تدین شده و امید است با مطالعه این کتاب که در جهت ارتقای سطح علمی جامعه نگاشته شده مفید واقع شده و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما دوستان جویای علم و آگاهی قرار دهد. در صنایع غذایی و حوزه ی طراحی بسته بندی محصول و برند سازی دانستن علم رنگ شناسی و طریقه ی بهره گیری صحیح از رنگ ها برای افزایش فروش و جذب مشتریان بیش تر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که با توجّه به نوع محصولات ، انتخاب رنگ های صحیح در به کارگیری از آنان را از یکدیگر متمایز می‌کند که به بررسی مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت

دانلود کتاب اصطلاح نامه روانشناسی

تاریخ : ۲ تیر ۱۳۹۸

توضیحات :  مجموعه اصطلاحاتی که در این کتاب عرضه شده است، کار مطالعه‌ی متون را برای دانش آموزان رشته‌ی علوم انسانی تسهیل می‌کند به نحوی که آنان می‌توانند سریع‌تر به اطلاعات نوین علمی دست یابند. در این مجموعه سعی شده است برای توضیح هر کلید واژه با رجوع به منابع معتبر و متعدد موجود در رشته‌ی روانشناسی، مطالبی که مفید و مناسب هستند استخراج و بیان گردند و دانش آموزان عزیز می‌توانند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به منابع مذکور تحت هر کلید واژه مراجعه نمایند.

دانلود کتاب خودشناسی

تاریخ : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

توضیحات : کتاب خودشناسی از مجله ویستا به معرفی و بررسی نکات جالب و ارزشمندی در زمینه‌ی خودشناسی اعم از آشتی با کودک درون، ارتباط شخصیت و دست دادن، تاثیر رنگ بر رفتار و سلامت و تست اعتیاد به اینترنت می‌پردازد. خودشناسی (Self-knowledge) اصطلاحی است در روانشناسی برای توصیف اطلاعات فردی یا خود فرد و دانش فردی در مورد خود فرد. خودشناسی مرتبط با خوداندیشی، فکر کردن در مورد خود و انتقاد از خود یا حتی پرسش‌گری، انتقاد و قضاوت از تفکر خود محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب خودشناسی می‌خوانیم: -بگویید جورابش چه رنگی و چه جنسی است تا بگوییم چطور زندگی می‌کند؟ رنگ‌ها نقطه‌های روشنی هستند که یک محقق روانشناسی را در تاریکی به مقصد می‌رسانند، مثل همین رنگ قرمز که اگر احیانا رنگ جوراب فردا مقابل شما بود، می‌تواند نشانه تمایل بیمارگونه به جلب محبت و توجه دیگران باشد. علاوه بر این استفاده از رنگ قرمز نشانه بیماری‌های نهفته گوارشی و عصبی است و بیشترین تاثیر را روی اطرافیان دارد. در ضمن اگر طرف مقابل شما مرد بود و جوراب قرمز پوشیده بود، روانشناسی را بی‌خیال شوید و صندلی‌تان را عوض کنید.