• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

روان شناسی یوگا

دانلود کتاب یوگا

تاریخ : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

توضیحات : ما انسان هستیم و به عنوان موجودات انسانی به صورت خطی زندگی می‌کنیم و هنگامی که در این حالت خطی به جلو می‌رویم این حرکت به جلو تکامل نامیده می‌شود. تکامل بر مبنای زندگی روز به روز و از یک زندگی به زندگی دیگر تجربه می‌شود، همچنین در بعد کیهانی، یعنی در جایی که ابدیت، عامل مسلط و حاکم است، نه در سطح محدود زندگی و موجودات.

یوگا در زمان خاص به سراغ انسان می‌آید تا به سوالات او در مورد جهان هستی و هدف غایی زندگی پاسخ گوید. یوگا یک فلسفه نیست، یک شیوه انتزاعی برای زیستن نیست، بلکه شیوه‌ای از اندیشیدن مستقیم، بلاواسطه و دقیق و روشن است. بنابراین یوگا علم زندگی است. مباحث یوگا را در این کتاب برای درک بهتر و گسترده تر به سه بخش تقسیم کرده‌ایم:

فلسفه یوگا: فلسفه یوگا بر آن است که ما در یک فرایند دائمی تکامل حرکت می‌کنیم. هوشیاری ما دائما در حال تغییر و تکامل است. فعالیت‌های مغزی که حاصل شرطی شدن‌های داخلی و خارجی است باید متعالی شوند.

روان شناسی یوگا: توسعه آگاهی‌ها به گونه‌ای که بتوانید خودتان را مشاهده کنید. هماهنگ کردن احساسات: به گونه‌ای که با هر چه در درونمان جریان دارد ارتباط یابیم (ضعف ها، توانایی ها، آرزوها و نیازها)