• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

زبان های برنامه نویسی هوش مصنوعی

دانلود کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی

تاریخ : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱

توضیحات :  کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی نوشته‌ی علی عباسی، به معرفی و توصیف هوش مصنوعی و کاربردهای آن و برخی از مباحث تحلیلی آن پرداخته که از منابع و کتاب‌های مختلف در زمینه‌های کامپیوتر، راهبردهای نظامی و امنیتی و جنگ افزارها و تسلیحات، گردآوری شده‌اند.

این نوشتارها از منابع معتبر در سطح بین الملل اخذ شده است. مطالب کتاب کاربردهای نوین هوش مصنوعی برای علاقمندان حوزه مباحث فنی، راهبردی، امنیتی، کامپیوتر و برنامه نویسی، نظامی، دانشجویان دانشکده‌های افسری، و کلیه مخاطبانی که به دنبال افزایش اطلاعات عمومی خود در زمینه‌های آشنایی با هوش مصنوعی و زمینه های کاربردهای فنی و امنیتی آن هستند، سودمند خواهد بود. منابع و مراجع هر نوشتار در پایان آن آمده است.

دانلود کتاب اصلاح نژاد با هوش مصنوعی‎‎

تاریخ : ۶ مرداد ۱۴۰۱

توضیحات :  در این کتاب کاربردهای سلول‌های بنیادی را می‌آموزیم و انواع و اقسام آن‌ها را بررسی می‌کنیم. از مهندسی ژنتیک و کاربرد هوش مصنوعی در مهندسی ژنتیک گفته می‌شود. روش ساخت ویروس‌های هوشمند، بازخوانی و رمزگذاری ذهن انسان و تاثیر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بررسی می‌شود. یاخته‌های بنیادی و برنامه‌ریزی مجدد ژنتیکی انسان جهت اصلاح نژادی را با مثال‌های دامی و گیاهی خواهیم آموخت. فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو در اصلاح‌ نژاد را باز می‌خوانیم و البته فهرست نژادهای انسانی را از منظر چشم می‌گذرانیم. در انتها فرضیه تکامل و اصلاح نژاد انسان مطرح می‌شود و نتیجه‌گیری شگفت‌آوری از گذشته حال و آینده پیش رو را به صورتی معمّاگونه، موشکافانه، دقیق و مستند مشاهده خواهیم کرد.

دانلود کتاب هوش انسان در تقابل هوش مصنوعی

تاریخ : ۲۸ تیر ۱۴۰۱

توضیحات :   انسان بودن یا نبودن؟ این سوال شکسپیر است که ربات روی جلد کتاب هم آن را نشان می دهد.

امروزه بدون شک کامپیوتر هر روز بیشتر “هوشمند” می شود. این جسم الکترونیکی احتمالاً به زودی است که به یک حالت میانی بین جهان اتفاق گرا و جهان زنده تبدیل شود. تا چه حد؟ این موضوع کتاب است. اکنون به خوبی می دانیم که هر گونه ی زنده ای صادقانه از قانون داروین برای سازگاری بهتر با محیط پیروی می کند. به طور دقیق ، هر گونه به جز انسان ها. به این گونه خاص یک موهبت خاص الهی داده شد: هوش.

ایجاد این “دارایی” بلافاصله بسیار دشوار است. انسان اجازه دارد از پیش بینی های داروینی سرپیچی کند: اکنون راه اینگونه است: برای سازگاری محیط برای راحتی انسان. ابتدا این کار انجام شد: ابداع ابزارهای سازگار و سپس ماشین آلات ، که بلافاصله منجر به پیشرفت در شرایط زندگی و کار می شود. هوش با شناخت بهتر ما به تدریج رشد می کند. محیط و طبیعت خودمان. این یک فرآیند تجمعی بود که به نفع همه بود ، حتی اگر همه در آن سهیم نبودند. هوش مربوط به هر حوزه فعالیت مغز انسان است و نه فقط ریاضیات!

ماشین آلات به تدریج و با کارآیی جایگزین انسانهایی می شوند که وظایفی را بر عهده دارند ماشینها قادر به تحقق بخشیدن به خود نبودند. در حال حاضر ، انسان ها خسته می شوند ،اما ماشینها نه حال این سوال مطرح است که چرا نقش انسان را به ماشین ها اختصاص نمی دهند به جای انسان باهوش بودن؟ آنها مطمئناً عملکرد بهتری خواهند داشت و از ما بهتر مراقبت می کنند.

این چالشی است که ما در این کتاب با آن روبرو هستیم ، که خواندن آن نیازی به متخصص علمی بودن ندارد. این فقط یک بررسی دلپذیر از موضوعی است که همه ما درگیر آن هستیم. منابع پیشنهادی اغلب وب سایت ها یا مجلات معروف می باشند. در آینده نزدیک تحولات بسیاری به وجود خواهد آمد که ارزش دارد از آنچه ممکن است اتفاق بیفتد مطلع شوید. امیدوارم از این کتاب لذت ببرید!

دانلود کتاب آموزش نرم افزار کلیپس clips

تاریخ : ۲۷ شهریور ۱۳۹۱

توضیحات :  Clips نرم افزاری است در جهت توسعه تولید و ارائه ابزار سیستم های خبره که یک محیط کامل برای ساخت قوانین بر پایه سیستم های خبره را فراهم می کند. این نرم افزار در سال ۱۹۸۵ ساخته شده است . نرم افزار Clips در حال حاضر به صورت گسترده ای در سطح دولت، صنعت و دانشگاه ها استفاده می شود. کتاب آموزشی نرم افزار کلیپس برای درس سیستم های خبره رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار و هوش مصنوعی کاربرد دارد.