• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

زهرا بیات قلی لاله

دانلود کتاب راهنمای عملی ASP.NET

تاریخ : ۲۳ مهر ۱۴۰۰

توضیحات :  این کتاب برای برنامه نویسانی نوشته شده که میخواهند به صورت عملی، صفر تا صد ساخت Web API را برای ورود به بازار کار یاد بگیرند . این روزها به دلیل استفاده روز افزون از اپلیکیشن های موبایل، نیاز به APIهایی که امکان ارائه سرویس به هزاران کلاینت به طور همزمان را دارند به یک نیاز حیاتی تبدیل شده است. اگر نگاهی به آگهی های شغلی بیندازید خواهی دید که سهم عمده ای از بازار برنامه نویسای نیز مربوط به توسعه ی API است. از این رو در این کتاب سعی کردم برای برطرف کرد نیازهایی که در پروژه های Web API وجود دارد مثال بیاورم و تجربیاتم را با شما به اشتراک بگذارم. این کتاب می تواند یک نقشه راه برای استفاده در پروژه های واقعی باشد.

دانلود کتاب ASP.Net Core برای بازار کار

تاریخ : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

توضیحات : اگر به تاریخچه ASP.NET نگاه کنیم ، خواهیم دید که عمر این محصول ماکروسافت کم هم نیست . حدود ۱۴ سال است که این محصول سرپاست و در حال سرویس دهی به برنامه نویسان حوزه وب میباشد .از روز شروع و تولید این محصول زمان زیادی گذشته و ماکروسافت روزبه روز سعی در بهبود آن داشته ، ولی آنچه تحت عنوان ASP.NET Core 1.0 به بازار آمده ، یک انقلاب واقعی است .  شاید این فرضیه وجود داشته باشد که ASP.NET Core 1.0 عملن همان ASP.NET 4.6 است دیگر، ولی باید با جرات و جدیت اعلام کرد که “خیر” . ماکروسافت این نسخه را جدی جدی از اول نوشته است . این نسخه شاید قابلیتهای یکسانی با نسخه ۴٫۶ داشته باشد ، ولی واقعن از صفر نوشته شده و به صورت محسوسی سبکتر و ماژولاتر است ..

.Net Core پلتفرمی است چند منظوره برای توسعه و برنامه نویسی (development) که توسط مایکروسافت و اجتماع .Net در GitHub تهیه و بست داده شده است. چارچوب دات نت کر کاملا cross-platform طراحی شده به شکلی که در ویندوز، لینوکس و مک قابل استفاده بوده است. همچنین برای دستگاهای مختلف، فضاهای ابری و سناریوهای مرتبط با اینترنت اشیاء کاربرد دارد.

دانلود کتاب ASP.Net Core به زبان ساده

تاریخ : ۶ فروردین ۱۳۹۸

توضیحات : داده‌ها در همه جا با سرعت باور نکردنی در حال رشد هستند و میلیون‌ها برنامه‌ی کاربردی از این داده‌ها استفاده می‌کنند. اما خبر خوب برای شما: هنوز میلیون‌ها برنامه‌ی کاربردی، تولید نشده و مهارت شما برای این شغل بسیار مورد نیاز است. متأسفانه فشار برای تولید و توسعه‌ی نرم‌افزار، بسیار بالاست و همین می‌تواند شروعی برای حرکت دوباره باشد. اما چطور این حرکت دوباره را شروع کنیم؟ برای این حرکت دوباره باید به بازار کار نگاهی بیندازید. همه چیز به سمت جدیدترین و بروزترین تکنولوژی‌ها در حرکت است. پس بیایید برای این حرکت دوباره، شما هم با بروزترین تکنولوژی‌ها شروع کنید.  در این کتاب سعی شده، ایده‌ی‌ یادگیری و تولید کدهای عالی با روشی کاملاً ساده و روان بیان شود و تمرکز آن بر ساخت برنامه‌ای کاربردی و تنظیم عملکرد شما در برنامه‌نویسی است. موضوع اصلی اثر، فریم ورک ASP. NET Core و هدف آن، آموزش مفاهیم اساسی برای تولید یک وب اپلیکیشن است.  در این کتاب سعی شده از جنبه‌های متفاوت، نکات و تکنیک‌هایی بیان و گاهی با یک مثال، همه چیز ملموس‌تر شود. شما خیلی سریع دست به کد خواهید شد و لذت برنامه‌نویسی، با رویکردهای جدید را حس خواهید کرد.