• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

سبک زبان انگلیسی

دانلود کتاب اشتباهات رایج در زبان انگلیسی

تاریخ : ۹ شهریور ۱۴۰۲

توضیحات :  ما در اینجا دشواریهای زبان انگلیسی را تا آنجا که مقدور بوده است باز نموده ایم و کوشش بکار برده ایم که موارد اختلاف زبان فارسی و زبان انگلیسی را روشن کنیم تا گروهی که در کشور ما به آموختن زبان انگلیسی همت گماشته اند از دشواریهایی که بر سر راه دارند آگاه شوند. در این کتاب صدها تست گوناگون درباره اسم و فعل و صفت و حرف اضافه و قید و مطالب دیگر گرد آمده است و قسمت بیشتری از آن مسائل که همیشه دانش آموزان و دانشجویان را گرفتار اشکال می کند گشوده شده است.

دانلود کتاب انگلیسی برای پژوهش – کاربرد، سبک و گرامر

تاریخ : ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

توضیحات : کتاب انگلیسی برای پژوهش – کاربرد، سبک، و گرامر به قلم آدریان والورک به معرفی اشکالات رایج گرامری که عمدتا در نوشتن مقالات علمی رخ می‌دهند، می‌پردازد و نحوه‌ی جلوگیری از آن‌ها را به‌صورت مستدل بیان می‌کند. مطالعه‌ی گرامر زبان انگلیسی احتمالا به شما برای رفع بسیاری از مشکلات رایج گرامری نوشتارتان کمک می‌کند؛ اما انتخاب یک کتاب گرامری توسط یک پژوهشگر با چنین هدفی بعید است. کتاب «انگلیسی برای پژوهش – کاربرد، سبک، و گرامر» نوشته‌ی آدریان والورک را به‌نوعی می‌توان یک هندبوک برای رفع مشکلات گرامری پژوهشگران فرض کرد.

جامعه‌ی هدف این کتاب کسانی هستند که مقالات پژوهشی خود را می‌نویسند، کسانی که زبان اول آن‌ها انگلیسی نیست، و کسانی که نیازمند به راهنمایی در زمینه‌ی گرامر، کاربرد، و سبک انگلیسی آکادمیک هستند. این کتاب برای کسانی مناسب است که سطح زبان انگلیسی آن‌ها اواسط متوسط یا بالاتر است. مطالب کتاب توسط تجربه‌ی نویسنده در زمینه‌ی تصحیح ساختار زبانی مقالات پژوهشی و مطالعه‌ی صدها گزارش داوری شکل داده شده است، لذا او دقیقا می‌داند که داوران چه چیزی را به‌عنوان اشتباه انگلیسی در پیش‌نویس در نظر می‌گیرند.