• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

سلامتی در روزه

دانلود کتاب احکام روزه

تاریخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب احکام روزه به بررسی حکمت روزه گرفتن، تعریف روزه و اقسام آن، شروط وجوب و صحت روزه، مفطرات روزه، احکام روزه‌ی قضا و روزه‌ی مسافر، کفاره‌ی روزه و روزه‌ی کفاره، روزه‌های حرام، مکروه و مستحب و چگونگی تشکیل هلال می‌پردازد.

اگر انسان یقین یا اطمینان داشته باشد که روزه برایش ضرر قابل توجهی دارد که عادتاً قابل تحمل نیست یا چنین ضرری را احتمال بدهد و از آن احتمال، خوف و ترس برای او پیدا شود، چنانچه احتمال او در نظر عقلاً بجا باشد، واجب نیست روزه بگیرد؛ بلکه اگر آن ضرر موجب هلاکت و مرگ یا جنایت بر نفس، مثل نقص عضو شود، روزه حرام است و در عدم وجوب روزه فرقی نیست که روزه موجب حدوث بیماری و ضرر قابل توجه گردد یا موجب شدیدتر شدن آن یا طولانی شدن دوره‌ی درمان آن گردد.

دانلود کتاب حفظ سلامت در روزه داری

تاریخ : ۲ مرداد ۱۳۹۱

توضیحات :  کتاب حفظ سلامتی در روزه داری؛ برای بهبودی سلامت و بهداشت در روزه داری، بر پایه ی دارا بودن اطلاعات پیش زمینه ای در حوزه سلامت فردی و تغذیه ای می باشد. آشنایی با بعضی از مشکلات جسمی ناشی از روزه داری و نحوه ی رفع آنها با اقتباس از اطلاعات سایتهای رسمی کشور، آشنایی با مواد مغذی مناسب وعده های افطار و سحر؛ بخشهایی از این کتاب الکترونیکی را تشکیل می دهند.