• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

سی شارپ 2008

دانلود کتاب سی شارپ در متن باز

تاریخ : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  با این کتاب اصول برنامه نویسی کاربردی در سریع ترین بستر اجرای برنامه های کامپیوتری را در کمترین زمان ممکن یاد خواهید گرفت. سی شارپ استاندارد ترین زبان برنامه نویسی دنیا است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه و پشتیبانی می شود و قادر است که طیف وسیعی از برنامه ها را در بستر کامپیوتر، موبایل یا پرکاربردترین حوزه ی کاری یعنی وب پوشش دهد.با سی شارپ که استانداردترین زبان برنامه نویسی و دارای امکانات شی گرایی یعنی جدیدترین قابلیت انتزاعی و نزدیک به زبان انسان است علاوه بر اینکه مطابق به متد دانشگاهی و علوم روز دنیا کدنویسی می کنید، امکان ویرایش و فهم کدهای دیگران را نیز به خوبی کسب خواهید کرد.

دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی به زبان #C

تاریخ : ۱۰ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان C# نوشتۀ اسلام احمدزاده، زبان سی شارپ را به طور کامل یاد می‌دهد. سی‌شارپ زبانی شی‌گرا و سطح بالا (high level) از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است. این زبان بر پایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی‌گرا بودن ساخته شد.طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان C# را بر عهده داشت. این زبان دستوری شی گرا مشابه C++  دارد و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تأثیر پذیرفته است.

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی سی شارپ

تاریخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰

توضیحات : C# زبان جزء گرای قدرتمند مایکروسافت می‌باشد. C# نقش مهمی‌ در معماری چارچوب Microsoft.NET بازی می‌کند و برخی از افراد آن را با نقش C در توسعه یونیکس (UNIX) مقاسه می‌کنند. اگر شما از قبل یک زبان مانند C‌، C++ یا Java را می‌شناسید‌، خواهید دید که ترکیب نوشتاری C# به نحو اطمینان بخشی آشناست. اگر شما برای برنامه نویسی در زبان‌های دیگر به کار گرفته شده‌اید‌، بایست به زودی قادر باشید که ترکیب نوشتاری C# را فرابگیرید و آن را احساس کنید؛ شما تنها نیازمند این هستید تا یاد بگیرید که آکولاد‌ها و نقطه ویرگول‌ها را در جای درست بگذارید. امیدوارانه‌، این کتاب صرفاً برای راهنمایی شماست! در بخش I‌، شما پایه‌های C# را فراخواهید گرفت. شما درخواهید یافت که چگونه متغیرها را اعلان کنید و چگونه از عملگرهای محاسباتی مانند علامت جمع (+) و علامت (-) برای دست کاری مقادیر در متغیرها‌، استفاده کنید. شما خواهید دید که چگونه متدها را بنویسید و آرگومان‌ها را به متدها ارسال کنید. در ضمن شما یاد خواهید گرفت که چگونه از دستورات انتخابی مانند if و دستورات ازسرگیری و تکرر مانند while استفاده کنید. بالاخره‌، شما خواهید دانست که C# چگونه از از اخطارها برای اداره خطاها در یک روش مطبوع و با کاربرد آسان‌، استفاده می‌کند. این عناوین هسته   C# را تشکیل داده و این پایه یکپارچه را شکل می‌دهند‌.