• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

شاخص جهانی بورس

دانلود کتاب آموزش تحليل تکنيکال مقدماتی و پيشرفته

تاریخ : ۵ فروردین ۱۴۰۰

توضیحات :   در سالهاي گذشته به علت اولویت بندي اهدافم ،علاقه اي به پر رنگ شدن در بازار بورس و … نداشتم و طبیعتا هم تهیه جزوه و فعالیت در گروهها و… زمانی تعریف نشده بود و نتیجتا فعالیتی هم نداشتم.چون بیشتر انرژي بنده در زمینه مطالعه و تحقیق بوده است.اما این شرایط زمانی، براي بنده فراهم شده تا تجربیات و مطالعات خودم را بین علاقمندان به حوزه تحلیل تکنیکال در میان بگذارم.این جزوه حاصل سالها مطالعه ، تحقیق ، تدریس و جمع آوري از منابع مختلف است.و این اولین جزوه رسمی بنده بوده و این نوشتار را به عنوان شروع این رسالت فرهنگی بنده در نظر بگیرید.باشد که در این مسیر با پیشنهادات و انتقادات خودتان ، راهنمایی بفرمایید.

بازار هرگز بصورت یک خط راست حرکت نمی کند و تغییرات بازار به صورت یکسري از حرکات زیگزاگ مشخص می شود. این زیگزاك ها همانند یکسري موج هاي پی در پی می باشند که شامل موجهاي صعودي و موج هاي نزولی می باشند. برآیند حرکات این موج هاي صعودي و نزولی روند بازار را تشکیل می دهد که شامل روند هاي صعودي و نزولی و خنثی می باشد.

دانلود کتاب جادوگران بورس 1399‎

تاریخ : ۳ اسفند ۱۳۹۹

توضیحات :  اگر بالاترین مقام اجرایی مملکت رئیس جمهور  به شما گفت آقا یا خانم …. برو فلان سهم را بخر به زودی قیمت آن جهش خیره کنندهای خواهد داشت شما حق ندارید با کل سرمایه تان وارد آن سهم شوید و همه پولتان را به خرید آن سهم خاص اختصاص دهید هرچند که تضمین تقریباً قطعی هم داشته باشید. این کتاب شامل سه داستان واقعی، جذاب وبسیار آموزنده بورس ایران است. گاهی؛ با پنج صفحه کتاب، آدم ده سال جلو می افته! اگر کسی اردیبهشت 1399، این کتاب رایگان را می‌خواند و عمل می‌کرد؛ قطعاً جزو مال‌باختگان بورس 99 نبود

دانلود کتاب آموزش مقدماتی بورس و نحوه سرمایه گذاری در آن

تاریخ : ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

توضیحات : تا همین چند سال‌ اخیر، اکثر مردم تنها راه پس‌انداز یا حتی سرمایه‌گذاری کردن را نگهداری پول‌های خود در بانک می‌دانستند. دلیلش هم این بود که با سایر روش‌های سرمایه‌گذاری آشنایی نداشتند. مثلاً آن‌ها نمی‌دانستند که یک فرد عادی می‌تواند با سرمایه‌گذاری در واحدهای یک شرکت تولیدی، به اندازه دارایی خود در مالکیت آن‌ شرکت مشارکت کند. یا اینکه به اندازه دارایی خود در یک شرکت سرمایه‌گذاری سهیم شود. حال سوال این است که آیا یک فرد عادی می‌تواند با سرمایه اندک خود، در سرمایه‌گذاری‌های بزرگ شریک شود؟ پاسخ این سوال مثبت است. بازار سرمایه و به ویژه بازار بورس اوراق بهادار این امکان را فراهم می‌کند تا هر فرد به میزان دارایی و سرمایه‌ای که دارد در یک یا چند شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری کند، و در سود آن‌ها شریک شود.

دانلود کتاب آموزش گام به گام بورس

تاریخ : ۲۵ اسفند ۱۳۸۹

توضیحات :  بورس، در اصطلاح علم اقتصاد، مکانی است که کار قیمت گذاری و خرید و فروش کالا و اوراق بهادار در آن انجام می‌گیرد و به دو نوع بورس کالا و بورس اوراق بهادار است. بورس از طریق جذب و به کار انداختن سرمایه‌های راکد، حجم سرمایه گذاری در جامعه را بالا می‌برد. بورس بین عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان سرمایه ارتباط برقرار می‌کند و معاملات بازار سرمایه را تنظیم می‌نماید. هم چنین با قیمت گذاری سهام و اوراق بهادار تا حدودی از نوسان شدید قیمت‌ها جلوگیری می‌کند. بورس مردم را به پس‌انداز تشویق و بدین وسیله باعث به کارگیری پس‌انداز مردم در فعالیت‌های اقتصادی می‌شود. بورس سرمایه لازم برای اجرای پروژه‌های دولتی و خصوصی را فراهم می‌آورد.