• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

ضرب المثل انگلیسی

دانلود کتاب گلچین ضرب المثل های اسپانیولی و پرتغالی‎

تاریخ : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

توضیحات :  ضرب المثل های پرتقالی و اسپانیایی همانند دیگر ضرب المثل های استفاده شده به زبان های مختلف جایگاه ویژه ای در ادای مفهوم یک مطلب دارد و در واقع ضرب المثل ها در هر زبانی استفاده های بسیار گسترده ای دارند که این استفاده ها در زیبا تر شدن متن ها، نوشته ها و صحبت کردن کمک کننده است. در زبان اسپانیایی و پرتقالی نیز ضرب المثل های بسیار گوناگونی وجود دارد که معانی متعددی می دهد و به شیوا تر شدن کلام و سخن می انجامد. این کتاب مجموعه ای از 700 ضرب المثل است شامل  400 ضرب المثل اسپانیولی و 300 ضرب المثل پرتغالی؛ همراه با ترجمه های انگلیسی و فارسی آن ها.

دانلود کتاب ‏‫گلچین ضرب المثل های ایتالیایی، هلندی و دانمارکی

تاریخ : ۲۱ آبان ۱۴۰۲

توضیحات :  این کتاب مجموعه ای از 1200 ضرب المثل است که شامل 540 ضرب المثل ایتالیایی، 330 ضرب المثل هلندی و 330 ضرب المثل دانمارکی؛ همراه با ترجمه های انگلیسی و فارسی آن ها.

دانلود کتاب ضرب المثل های انگلیسی با کاریکاتور

تاریخ : ۲۰ دی ۱۳۹۸

توضیحات : ضرب المثل ها جملات نافذی هستند که نه تنها بر دانش شما می افزایند ،بلکه در لحظات زندگی می توانند به طور امید بخشی راهنمای شما باشند . در این کتاب مجموعه اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی همراه با تصاویر جذاب آورده شده است که تصاویر بیشتر شکل کارتونی و کاریکاتوری بوده و موضوع ضرب المثل را به خوبی بیان می کند.

دانلود کتاب امثال فارسی – انگلیسی

تاریخ : ۱۲ آذر ۱۳۹۸

توضیحات : سلیمان حَییم فرهنگ‌ نویس، مترجم، نویسنده و شاعر ایرانی بود. او که پدر فرهنگ ‌نویسی دوزبانه ایران شناخته می شود، فرانسه، عبری و احتمالاً عربی را نیز به خوبی می دانست. کتاب حاضر یکی از آثار برجسته او به شمار می‌آید. ضرب المثل با حکمت نهفته در آن، نماینده فولکلور و عقاید و رسوم یک ملت است و در زبان آن ملت نفوذ فراوانی دارد. حییم در تدوین کتاب پیش رو که شامل متداول ترین ضرب المثلها، اصطلاحات و تعابیر فارسی به انضمام داستانهای معرفی منشاء این امثال است، در تلاش برای آشنایی مخاطبان با بخشی از زبان های فارسی و انگلیسی است. مقایسه مثلهای این دو زبان اشتراکات فکری و تشابهات لفظی آن ها را نشان می دهد که مطالعه آن خالی از لطف نمی باشد. این کتاب در سال ۱۳۳۴ توسط کتابفروشی یهودابروخیم در اختیار پژوهشگران و علاقمندان قرار گرفت.

دانلود کتاب ضرب المثل های طنز انگلیسی

تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۷

توضیحات : در شش سال گذشته بخشی از وقت من صرف ترجمه کتابی با عنوان فرهنگ ضرب المثل های انگلیسی شد که شامل بیش از ۴۲۰۰ ضرب المثل است که از منابع مختلف گردآوری شده اند. کتاب حاضر مجموعه هزار و یک ضرب المثل طنز است که از آن کتاب گلچین شده اند. فکر کردم اگر مجموعه ای از ضرب المثل های طنز انگلیسی را به صورت جداگانه منتشر کنم کتاب کوچک جالبی از آب در بیاید. ضرب المثل های این کتاب به ترتیب حروف الفبای انگلیسی مرتب شده اند. بیشتر آنها به صورت موزون ترجمه شده اند.

دانلود کتاب فرهنگ ضرب المثل های انگلیسی

تاریخ : ۲۵ دی ۱۳۹۷

توضیحات : ضرب المثل بخش مهمی از زبان را تشکیل میدهند که نشان دهنده ی ارزش ها و اعتقادات جامعه می باشند. همانند فارسی در زبان انگلیسی هم استفاده از ضرب المثل ها باعث زیبایی کلام و افزایش درک شنونده میشوند. این کتاب شامل ۴۲۵۰ ضرب المثل انگلیسی، همراه با ترجمۀ فارسی آنهاست و برای دانلود رایگان در سایت پارس بوک قرار داده شده است