• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

ضرب المثل لاتین

دانلود کتاب گلچین ضرب المثل های اسپانیولی و پرتغالی‎

تاریخ : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

توضیحات :  ضرب المثل های پرتقالی و اسپانیایی همانند دیگر ضرب المثل های استفاده شده به زبان های مختلف جایگاه ویژه ای در ادای مفهوم یک مطلب دارد و در واقع ضرب المثل ها در هر زبانی استفاده های بسیار گسترده ای دارند که این استفاده ها در زیبا تر شدن متن ها، نوشته ها و صحبت کردن کمک کننده است. در زبان اسپانیایی و پرتقالی نیز ضرب المثل های بسیار گوناگونی وجود دارد که معانی متعددی می دهد و به شیوا تر شدن کلام و سخن می انجامد. این کتاب مجموعه ای از 700 ضرب المثل است شامل  400 ضرب المثل اسپانیولی و 300 ضرب المثل پرتغالی؛ همراه با ترجمه های انگلیسی و فارسی آن ها.

دانلود کتاب ‏‫گلچین ضرب المثل های ایتالیایی، هلندی و دانمارکی

تاریخ : ۲۱ آبان ۱۴۰۲

توضیحات :  این کتاب مجموعه ای از 1200 ضرب المثل است که شامل 540 ضرب المثل ایتالیایی، 330 ضرب المثل هلندی و 330 ضرب المثل دانمارکی؛ همراه با ترجمه های انگلیسی و فارسی آن ها.

دانلود کتاب ضرب المثل های انگلیسی با کاریکاتور

تاریخ : ۲۰ دی ۱۳۹۸

توضیحات : ضرب المثل ها جملات نافذی هستند که نه تنها بر دانش شما می افزایند ،بلکه در لحظات زندگی می توانند به طور امید بخشی راهنمای شما باشند . در این کتاب مجموعه اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی همراه با تصاویر جذاب آورده شده است که تصاویر بیشتر شکل کارتونی و کاریکاتوری بوده و موضوع ضرب المثل را به خوبی بیان می کند.

دانلود کتاب امثال فارسی – انگلیسی

تاریخ : ۱۲ آذر ۱۳۹۸

توضیحات : سلیمان حَییم فرهنگ‌ نویس، مترجم، نویسنده و شاعر ایرانی بود. او که پدر فرهنگ ‌نویسی دوزبانه ایران شناخته می شود، فرانسه، عبری و احتمالاً عربی را نیز به خوبی می دانست. کتاب حاضر یکی از آثار برجسته او به شمار می‌آید. ضرب المثل با حکمت نهفته در آن، نماینده فولکلور و عقاید و رسوم یک ملت است و در زبان آن ملت نفوذ فراوانی دارد. حییم در تدوین کتاب پیش رو که شامل متداول ترین ضرب المثلها، اصطلاحات و تعابیر فارسی به انضمام داستانهای معرفی منشاء این امثال است، در تلاش برای آشنایی مخاطبان با بخشی از زبان های فارسی و انگلیسی است. مقایسه مثلهای این دو زبان اشتراکات فکری و تشابهات لفظی آن ها را نشان می دهد که مطالعه آن خالی از لطف نمی باشد. این کتاب در سال ۱۳۳۴ توسط کتابفروشی یهودابروخیم در اختیار پژوهشگران و علاقمندان قرار گرفت.

دانلود کتاب فرهنگ ضرب المثل های انگلیسی

تاریخ : ۲۵ دی ۱۳۹۷

توضیحات : ضرب المثل بخش مهمی از زبان را تشکیل میدهند که نشان دهنده ی ارزش ها و اعتقادات جامعه می باشند. همانند فارسی در زبان انگلیسی هم استفاده از ضرب المثل ها باعث زیبایی کلام و افزایش درک شنونده میشوند. این کتاب شامل ۴۲۵۰ ضرب المثل انگلیسی، همراه با ترجمۀ فارسی آنهاست و برای دانلود رایگان در سایت پارس بوک قرار داده شده است