• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

طراحی صفحات وب

دانلود کتاب آموزش طراحی صفحات وب پیشرفته

تاریخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

توضیحات : امروزه با پیشرفت علم و فناوری، افزایش سطح دانش و مهارت های ارتباطی به عنوان دو جزء لاینفک از یکدیگر قلمداد می شوند، در راستای ایجاد ارتباط در عصر اطلاعات، اینترنت مناسب ترین و در عین حال کم هزینه ترین راه ایجاد ارتباط تعاملی به شمار می رود، وب به عنوان اصلی ترین رابط اینترنت به منظور تبادل اطلاعات در دنیای مجازی به کار می رود. لذا برای بهره گیری مؤثر از اینترنت و ارتباط با آن بهتر است خود را به علم طراحی صفحات وب و وب سایت مجهز نماییم. در کتاب آموزش طراحی صفحات وب پیشرفته مراحل طراحی یک وب سایت به طور خودآموز و با بیان بسیار ساده آموزش داده شده است.

دانلود کتاب آموزش طراحی صفحات وب مقدماتی – جلد اول

تاریخ : ۳۱ فروردین ۱۳۹۳

توضیحات : طراحی وب (Web Design) به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود. در کتاب حاضر شما با مفهوم وب و تاریخچه مختصری از طراحی صفحات وب با مفاهیم مقدماتی مورد نیاز برای ورود به دنیای وسیع طراحی صفحات وب آشنا خواهید شد. این کتاب به عنوان استاندارد مهارت مقدماتی طراحی صفحات وب در هنرستان ها تدریس میشود.

دانلود کتاب استانداردهای طراحی و تولید وب سایت

تاریخ : ۱۶ فروردین ۱۳۹۱

توضیحات : همواره دلایل مفیدی برای توسعه دهندگان وب وجود دارد که با استانداردهای وب هماهنگ باشند. برای نمونه موتورهای جستجو می‌توانند کار فهرست کردن سایتها را بهتر انجام دهند. استفاده از کدهای مختص یک مرورگر اغلب کار طراحی یک صفحه را دوبرابر یا سه برابر می‌کند. در کتاب استاندارد های طراحی و تولید وب سایت شما با استاندارد های روز طراحی وب آشنا خواهید شد.

دانلود کتاب PDF آموزش نرم افزار expression web

تاریخ : ۲۲ مهر ۱۳۸۸

توضیحات :  یکی از پرطرفداران ترین محصولات نرم افزاری شرکت مایکروسافت که سال ها به همراه بسته اداری ( آفیس ) شرکت مایکروسافت در نسخه های مختلف عرضه می شد، نرم افزار microsoft frontpage ویژه طراحی و ساخت صفحات وب بود، که در چند نسخه آخر آن به صورت نرم افزاری جداگانه همراه با بسته آفیس عرضه شده است. ولی با عرضه نسخه نهایی آفیس ،۲۰۰۷ علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه جدیدی از آن عرضه نخواهد شد. مایکروسافت با این امر سعی در معرفی محصول جدید خود برای طراحی قدرتمند و حرفه ای صفحات وب نمود، که با نام microsoft expression web عرضه و منتشر شد، که از این پس علاقمندان به طراحی صفحات وب می توانند از این نرم افزار جدید استفاده نمایند. microsoft expression web نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایت های مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی همه امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با همه زبان های xml، asp.net، xhtml. و حتی php است. طراحی های css بسیار زیبا، ارائه ی صفحات xml و… بسیار قدرتمند و غنی، پشتیبانی خوب از  فناوری قدرتمند سرور asp.net، مدیریت هرچه بهتر محیط نرم افزار، وظایف و ساخت صفحات کاملا استاندارد و بهینه سازی شده برای نمایش در صفحات مختلف مرورگرهای های گوناگون وب از ویژگی های خوب این نرم افزار است.