• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

فساد و فحشا

دانلود کتاب غروبی در محله بدنام – گفتگو با چند روسپی

تاریخ : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹

توضیحات : چرا به فاحشه‌خانه رفتم ؟

در یک غروب پاییز ، غروبی به رنگ افسردگی‌ها و به طعم غریبی‌ها، آن زمان که در خانه ماندن دلتنگی می‌آورد و انسان به ناچار قدم از خانه بیرون می‌گذارد ، من برای تکمیل تحقیقات خود پیرامون فحشاء و علل انحراف دختران و زنان ، به یک فاحشه‌خانه رفتم و این نوشته‌ها که هم‌اکنون در مقابل شما قرار دارد برداشت‌های من از آن غروب پاییزی است.

طبقه بندی خانم‌ها

در فاحشه‌خانه ، جائی که مشتی انسان، بر اثر عواملی به ناچار مجبور به تن‌فروشی هستند، می‌توان خانم‌ها و انسان‌هایش را به سه طبقه تقسیم کرد: طبقه اول خانه‌های لوکس و گران‌قیمتی که مجهز به وسایل خنک‌کننده و گرم‌کننده و دیگر تشکیلات است. در این خانه‌ها زنانی به سر می‌برند که تازه قدم به فاحشه‌خانه گذاشته‌اند و هنوز رنگ و بوئی و طراوتی دارند، این خانه‌ها…

دانلود کتاب مبارزه با فقر، فساد و تبعیض

تاریخ : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

توضیحات : چگونه می توانیم معایب و نواقص را برطرف کنیم، فسادها را بزداییم و به معنای درست کلمه، اصلاح را در کشور به وجود بیاوریم. این سؤال بسیار مهمی است و جا دارد که ذهن های همه ی کسانی که به سرنوشت این کشور و این ملّت علاقه مندند، روی این سؤال متمرکز بشود. امروز مسأله ی اصلاحات در کشور مطرح است. افراد زیادی دم از اصلاحات می زنند و برای آن تلاش می کنند. «اصلاحات چیست؟ راه رسیدن به اصلاحات کدام است؟ اولویت های اصلاحات چیست؟» اینها مسایل بسیار مهمی است.

برافراشتن پرچم اصلاحات، به تلاش علمی و مجاهدت عملی، ایجاد رفاه، عدالت و اصلاح بیشتر اخلاقی _ اجتماعی جامعه وابسته است. در این میان پژوهشگر ارجمند جناب آقای اسماعیل پرور کوشیده اند تا با بررسی سه معضل اساسی فقر، فساد و تبعیض، راهکارهای اصلاحی ارائه نمایند. امید است که تلاش علمی ایشان مقبول برنامه ریزان و برنامه سازان صدا و سیما قرار گیرد.

دانلود کتاب تهران مخوف

تاریخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

توضیحات :  مشهورترین رمان مرتضی مشفق کاظمی و در واقع نخستین رمان اجتماعی فارسی “طهران مخوف” می باشد, وی آن را در زیر بیست سالگی برای روزنامه ی “ستاره ایران” نوشت. قسمت یادگار یک شب جلد دوم طهران مخوف است. تهران مخوف در حقیقت نخستین رمان اجتماعی ایرانی به شمار می‌رود. مشفق کاظمی با تکیه بر اصول صحیح رمان نویسی و با محور قرار دادن زن به مفاسد درونی جامعه ایران اواخر عهد قاجار و اوایل عهد پهلوی پرداخت. او با توصیف فساد و فحشا و ناامنی اجتماعی در سالهای پس از مشروطیت در واقع یاس عمومی ناشی از به نتیجه نرسیدن انقلاب مشروطه را بیان می‌کند. داستان رمان حول عشق فرخ و مهین دور می‌زند اما نویسنده طی آن به علل انحراف مشروطه، روسپی شدن زنان و فساد اداره جات می‌پردازد. شیوه روایت آن متکی بر داستان‌های عامیانه فارسی با نگاه به رمان‌های مدرن نظیر کنت مونت کریستو نوشته الکساندر دوما است.