• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

قدرت و ثروت

دانلود کتاب ورود به دنیای ثروتمندان

تاریخ : ۱ خرداد ۱۳۹۹

توضیحات : فرقی نمی‌کند شما مرد باشید یا زن، مسن باشید یا جوان، محصل یا دانشجو باشید، کارمند یا خانه‌دار باشید یا صاحب کسب‌وکار هر شخصی که به دردسر مالی افتاده است و در مشکلات مالی شدیدی رنج می‌برد، می‌تواند با به کاری این کتاب پرمحتوا به درآمدهای بالایی برسد و مشکلات خود را حل کرده و ثروتمند شود. فقط کافی است اصول این کتاب را قدم‌به‌قدم که بی‌نهایت راحت‌تر از آن است که حتی فکرش را بکنید را چاشنی علاقه‌ی قلبی کنید و منتظر معجزه‌ی ثروتمند شدنتان باشید… چراکه خود من از متد ساده و سریع که در این کتاب آورده‌ام استفاده نموده‌ام و نتیجه‌ی خارق‌العاده و شگفت انگیزش را دیده‌ام… آیا آماده هستید اولین قدم را به سمت زندگی ایده آل خود بردارید؟

این کتاب تنها برای کسانی نوشته شده است که دریافته‌اند اکنون زمان آن است که به شیوه متفاوتی عمل کنند. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که از وضعیت بد اقتصادی خود خسته شده‌اند و می‌خواهند تحولی در زندگی‌شان به وجود بیاورند. این کتاب برای کسانی است که هدفی بزرگ در ذهن خود دارند و به دنبال رسیدن به رویاهایشان هستند

دانلود کتاب نظریه‌ قدرت

تاریخ : ۱ مهر ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب نظریه‌ قدرت نوشته شروین وکیلی، در مورد مفهوم قدرت به عنوان کلید اصلی فهم نظریه‌های اجتماعی مدرن و پیوندگاهی است که جامعه‌شناسی، سیاست و فلسفه در آن با یکدیگر چفت و بست می‌شوند. نظریه‌ قدرت از درون چارچوب نظریه سیستم‌های پیچیده به این مفهوم نگریسته و مدلی نظری برای بازتعریف قدرت پیشنهاد می‌کند، که به کمک آن فهمی عمیق‌تر از من انتخابگر و چگونگی اتصالش به نهادهای اجتماعی ممکن می‌گردد. این کتاب شالوده جامعه‌شناخت دیدگاه زروان را برمی سازد و یکی از پنج کتاب نگارنده در این زمینه است.

دانلود کتاب چالش برای قدرت و ثروت در جنوب ایران

تاریخ : ۱۱ آذر ۱۳۹۵

توضیحات : چالش برای قدرت و ثروت در جنوب ایران از ۱۷۵۰تا ۱۸۵۰میلادی دوران زندیه و اوایل قاجاریه ، در اصل رساله دکتری گرمون استفان رای ، متخصص مسائل ایران در وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکاست .این کتاب، حاوی مباحثی است در باب پیشینه شهر بوشهر، برآمدن خاندان آل مذکور ، دوران صد ساله حکمرانی آنان سرانجام علل سقوط این خاندان .در این کتاب افزون بر مطالب یاد شده، اطلاعاتی درباره اوضاع جغرافیایی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی فراهم آمده، همچنین از فعالیت‌های تجاری بوشهر و کلا جنوب ایران در اواخر دوران نادرشاه، دوران زند و آغازین سال‌های حکومت قاجاریه سخن رفته است .مطالب کتاب در هفت فصل با این عناوین سامان یافته است :اوضاع جغرافیایی و اقتصادی جنوب ایران ،ظهور خاندان آل مذکور، سقوط خاندان آل مذکور، بوشهر و تجارت خلیج فارس، تبدیل بوشهر از بندر واقع در مسیر کشتی‌ها به بندر ترانزیتی، تجار و خاندان آل مذکور، منابع و امکانات مالی آل مذکور. صفحات پایانی کتاب به فهرست اعلام و ضمیمه اختصاص یافته است .