• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

قواعد گرامری زبان انگلیسی

دانلود کتاب گرامر صفر تا صد زبان انگلیسی

تاریخ : ۱۵ آذر ۱۴۰۱

توضیحات :  ویژه داوطلبان آزمون‌های ارشد، دکتری، msrt، mhle، tolimo، ept، استخدامی، آیلتس، تافل و سایر آزمونهای داخلی و خارجی.  آموزش روان و ساده تمام تمام نکات گرامری زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته و  بیش از ۸۵ تمرین گرامر با پاسخ

درس اول: اجزای کلام و حروف بزرگ

درس دوم: اسامی عام و اسامی خاص

درس سوم: اسم های مفرد و اسم های جمع

درس چهارم: اسم های قابل شمارش و اسم های غیرقابل شمارش

درس پنجم: حروف تعریف معین و نامعین

درس ششم: ضمیرها

درس هفتم: صفت ها

درس هشتم: فعل ها و زمان ها

دانلود کتاب آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی

تاریخ : ۲ تیر ۱۴۰۰

توضیحات : مسلما نمی توان اهمیت دستور زبان را در یادگیری هر زبانی نادیده گرفت . شاید یادگیری مکالمه زبان انگلیسی روشی مهم و کارآمد در یادگیری هر زبانی باشد ولی در واقع وقتی شما اولین جمله را ، به زبان تازه آموخته ، به زبان می آورید ، آن چیزی که مهارت شما در زبان را نشان می دهد ، رعایت قواعد دستوری و گرامر است که متاسفانه بسیاری از زبان آموزان از آن غفلت می کنند . در این مجموعه هر آن چیزی که در گرامر زبان انگلیسی وجود دارد به صورت درس به درس آموزش داده می شود .

دانلود کتاب نکات دستوری زبان انگلیسی

تاریخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۹

توضیحات : در زبان انگلیسی یا هر زبان دیگر، کلمات نقش اجزای زبان را بازی کرده و این گرامر است که کارش متصل کردن این اجزا به یکدیگر است. با وجود اهمیت فراوان گرامر، گاهی اوقات اهمیتی که لازم است به یادگیری زبان انگلیسی داده نمی‌شود. از نظر بعضی افراد، یادگیری گرامر زبان انگلیسی خشک و کسل کننده است. بعضی دیگر هم فکر می‌کنند هدف اصلی رساندن منظور به طرف مقابل است و صحیح و استاندارد صحبت کردن اهمیت خاصی ندارد. اگر هدف از یادگیری زبان انگلیسی همین باشد که هیچ! اما اگر به دنبال شرکت در آزمون های بین المللی مثل آیلتس یا تافل هستید، مطمئن باشید بدون آموزش گرامر زبان انگلیسی هیچ موفقیتی کسب نخواهید کرد! بدیهی است که در یادگیری هر زبان، توجه به یک بُعد نتیجهٔ مطلوبی برای زبان‌آموز نخواهد داشت.