• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

محمد امین دخیلی

دانلود کتاب ضدگلوله – راه کارهای کاملا عملی افزایش سریع درآمد در بازار ایران

تاریخ : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

توضیحات : یکی از ویژگی‌های کتاب‌های پرفروش دنیا جدای از محتوای داخل کتاب، استفاده از اسم جذاب برای جذب مخاطب است، در حقیقت هدف اسم کتاب جلب توجه و جلب نظر مخاطب است، بسیاری از کتابها خصوصا کتابهای حوزه کسب‌و‌کار و بازاریابی اسامی دارند که حتی شاید بی ربط با موضوع و صرفا برای متمایز شدن و خاص شدن از سایر کتابها نام گذاری شده اند.

همین که در حال خواندن این متن هستید نشان می‌دهد که ضدگلوله کار خودش را به خوبی انجام داده است، وظیفه ضدگلوله و انتخاب این اسم برای یک کتاب کسب‌و‌کاری این بوده است که خودش را از خیلی از کتاب‌ها با موضوعات مشابه و اسم‌های تکراری متمایز کند، اما این فقط بخشی از این سناریو است، انتخاب نام ضدگلوله به عنوان یک کتاب آموزشی آن هم در زمینه رشد کسب‌و‌کار و افزایش درآمد فقط برای جذب مخاطب نبوده است، در واقع ضد گلوله بودن اصلی است که در بازار امروز بیش از همیشه به آن نیازمندیم.

پس ضدگلوله نه تنها بی ارتباط با کسب و کار نیست بلکه ضرورتی است برای حفظ و رشد کسب‌و‌کارها آن هم در شرایطی که تغییرات به سرعت در حال اتفاق هستند. ما در شرکت و سایت مسیر طلایی به افراد و کسب‌وکارهای زیادی کمک کرده‌ایم تا بتوانند کسب‌و‌کار خودشان را رشد بدهند و به این اصل معتقدیم که برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار همچنین توسعه و رشد آن به پول و سرمایه نیاز نیست بلکه بهره‌گیری از دانش جدید و استراتژی شما را متفاوت از سایر رقیبان می‌کند. کتاب ضدگلوله کتاب استراتژی است، شما در این کتاب می‌آموزید که چگونه بدون نیاز به پول کسب‌و‌کارتان را رشد بدهید