• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

مقاله علمی فیزیک و کامپیوتر

دانلود کتاب شگفت انگیز، ولی واقعی – جلد اول

تاریخ : ۹ اسفند ۱۳۹۹

توضیحات :  این کتاب به صورت دو زبانه انگلیسی و فارسی است که برای نوآموزان زبان انگلیسی نیز می‌تواند سودمند باشد. زمینه‌های علمی مطرح شده عبارتند از موضوعات پزشکی، مهندسی، اجتماعی، سیاسی، تاریخی، و… . با توجه به بهره‌گیری از تصاویر زیبا و جذاب، برای ارائه عمده مطالب مطرح شده در این کتاب، فهم و درک آن‌ها بسیار راحت و جذاب بوده و برای عموم مخاطبان با هر سطحی از تحصیلات، سودمند خواهد بود. با توجه به گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی، مطالب این کتاب می‌تواند برای سرگرمی و افزایش اطلاعات عمومی مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی گوناگون، مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود کتاب حقایق شگفت انگیز علمی – جلد سوم

تاریخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

توضیحات : مرجع هر واقعیت علمی در زیر تصویر کتاب موجود می‌باشد. این اثر به صورت دو زبانه‌ی انگلیسی و فارسی است که برای نوآموزان زبان انگلیسی نیز می‌تواند سودمند باشد. زمینه‌های علمی مطرح شده عبارتند از موضوعات پزشکی، مهندسی، اجتماعی، سیاسی، تاریخی و … . با توجه به بهره‌گیری از تصاویر زیبا و جذاب، برای ارائه‌ی عمده‌ی مطالب مطرح شده در این کتاب، فهم و درک آن‌ها بسیار راحت و جذاب بوده و برای عموم مخاطبان با هر سطحی از تحصیلات، سودمند خواهد بود.

دانلود کتاب دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر جلد سوم

تاریخ : ۱۴ دی ۱۳۹۲

توضیحات : این کتاب مجموعه ای از دانستنیهای مربوط به دانش فیزیک، و کامپیوتر است. بعضی از آنها از سایتهای علمی درج شده در کتاب برداشته شده است ولی منبع بعضی از مطالب خود نویسنده است. در این مجموعه وقتی نوشته شده “در اینجا نظریه ای جدید ارائه شده است” نشان می دهد که نویسنده آن را نوشته و از منبع دیگری استفاده نکرده است. ولی وقتی نوشته شده است”رجوع کنید” آنرا از سایتی برداشته و ویرایش کرده و در داخل مجموعه قرار داده است. امید است مورد استفاده علمی شما قرار گیرد. این کتاب قسمت سوم کتابهای پیشین است. بعضی از مطالب آن که نوشته خودم هستم ممکن است قبل از این کتاب منتشر شود. بنابر این ممکن است بعضی مطالب آن در زمان انتشار تکراری باشد. مطالب جالبی از نویسنده های مختلف در آن پیدا خواهید کرد.