• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

موفقیت در کنکور

دانلود کتاب روشهای عدم موفقیت در کنکور!‎

تاریخ : ۲۵ تیر ۱۴۰۲

توضیحات :  شاید توی اولین نگاه با خوندن اسم این کتاب با خودتون بگید که نویسنده کتاب مثل اینکه چند تختش کمه ها! همه دارن خودشونو واسه موفق شدن توی کنکور میکشن اون وقت این اومده راجع به روش هاش عدم موفقیت در کنکور کتاب نوشته! خب جواب این سوال که از من من واضحه اما بزارید یه مطلبی رو براتون بگم. حتما شما به عنوان یه دانش آموز کنکوری تا حالا بارها پای صحبت رتبه های برتر کنکور نشستین یا مصاحبه های اونها رو با دقت خوندین. یکی از سوالایی که معمولا توی این مصاحبه ها مطرح میشه اینه که شما از چه منابعی واسه آمادگی کنکور استفاده کردین؟ نکته جالب اینجاست که هر کدوم از این افراد یه جواب متفاوت با این سوال میدن! یکی میگه من کتابای کانون رو خوندن یکی میگه من گاج خوندم، یکی سبز، یکی تخته سیاه یکی هم میگه من فقط جزوه های معلمای مدرسه رو خوندم حالا این وسط بچه ها سردرگم میمونن که چیکار کنن و با خودشون میگن خب بلخره من کدوم کتاب رو بخونم؟!

دانلود کتاب ناگفته هایی برای موفقیت در کنکور ارشد

تاریخ : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

توضیحات :  اگر می خواهید شروع کنید هنوز دیر نشده؛ دیر فرداست اگر بخواهی از فردا شروع کنی. چگونه در فرصت باقی مانده تا کنکور ارشد، می‌توانید پیشرفت و موفقیت خودتان را حداقل ۲ برابر افزایش دهید؟ تبدیل فرصت موجود به رتبه بهتر با پنجِ جادویی و رازهای معجزه‌آسا، راحت و تست شده  (روشی سریع و نوین برای اولین بار درکشور) در این کتاب الکترونیک، شما با سریع ترین روش مطالعه و مدیریت دروس تان آشنا می شوید و با کمک تکنیک‌های بی‌نهایت تأثیرگذار و قدرتمند، می توانید از همین امروز تحولی را در برنامه و روش مطالعه‌تان رقم بزنید و فرصت باقی‌مانده تا کنکور را به یک رتبه بهتر تبدیل کنید.

دانلود کتاب و آنگاه که امتحان نهایی سکوی پرتاب شما میشود

تاریخ : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

توضیحات : مورچه ها به صورت غریضی برای آینده شان برنامه ریزی میکنند. آنها برنامه ریزان حرفه ای هستند. آنها نه ماه از سال را به جمع آوری غذا اختصاص میدهند تا سه ماه پیش رویشان را بدون مشکل سپری کنند. چرا ما هم از این ویژگی منحصر به فرد آنها استفاده نکنیم؟! این کتاب برای موفقیت دانش آموزان سال سوم و یا هر دانش آموز دیگری که امتحان نهایی دارد تألیف شده است و در نوع خودش بی نظیر است.