• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

ناتوانیها و اهمالها واکنش نشان دهیم

دانلود کتاب این فقط مشکل شما نیست!

تاریخ : ۲۸ تیر ۱۳۹۹

توضیحات :  شما با خواندن دلایل ترس و اهمال کاری خود و پی بردن به اینکه این مساله صرفا برای شما نیست و همه انسان‌ها به نوعی با آن مواجه هستند دست از سرزنش خود بر می‌دارید و احساس بهتری نسبت به عملکرد خود خواهید داشت.  وقتی ما به مشکلی بر بخوریم که همگانی باشد، برای حل آن هم فقط کافی است راه حل‌های همگانی را امتحان کنیم. ببینیم انسان‌های موفق در آن زمینه چه کار کرده‌اند و ما هم همان را انجام دهیم.  برای شناخت این دلایل نحوه کارکرد مغز انسان در این موضوع به صورت ساده و قابل فهم برای شما آورده شده است. به علاوه اینکه ریشه این دلایل در زندگی انسان پیش از عصر کشاورزی یعنی در عصر حجر و غارنشینی جستجو شده و تفاوت زندگی انسان امروزی با انسان‌های اولیه در عین داشتن مغزی یکسان بیان شده است. در طول کتاب با تمرین‌هایی که گذاشته شده است می‌توانید زمینه‌های اهمال کاری خود را بشناسید و برای رفع آن قدم بردارید. ضمن اینکه در انتهای کتاب راه حل‌هایی برای ساخت عادت به روش ساده و کارامد آورده شده است.

دانلود کتاب امروز نه! فردا انجامش می‌دهم

تاریخ : ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

توضیحات : چه چیزی باعث شده است که درست در همین لحظه اینجا باشید؟ احتمالاً مدت‌هاست که کارتان را از امروز به فردا می‌اندازید و دیگر از این وضعیت خسته شده‌اید. شاید هم برای طفره رفتن از انجام کاری که باید در همین لحظه انجام می‌دادید، اینجا هستید (حاضرید هر کاری بکنید الّا کار مهمی که همین الان باید انجام بشود).  اهمال کاری، پشت گوش انداختن، طفره رفتن از انجام کاری، امروز و فردا کردن، به تعویق انداختن و … همه واژه‌هایی هستند که یک چیز را در ذهن ما تداعی می‌کنند: «الان باید کاری را انجام بدهیم اما ترجیح می‌دهیم هر کاری بکنیم به جز همین یک کار!».

قرار است خانه را تمیز کنیم اما پیش خودمان می‌گوییم: «بذار قبلش یه سری به اینستاگرام بزنم ببینم چه خبره؟!». قرار است برای امتحان درس بخوانیم اما ناگهان به آشپزی و باغبانی علاقه‌مند می‌شویم. خلاصه که حاضریم سخت‌ترین کارها را انجام بدهیم اما کاری را که باید انجام بدهیم، انجام ندهیم. این مسئله، مسئله دیروز و امروز نیست؛ قدمتی به بلندای تاریخ بشر دارد. این مسئله، فقط مسئله من و شما نیست؛ مسئله تمام آدم‌هاست! همه آدم‌ها اهمال کاری می‌کنند؛ اما اهمال کاری زمانی به عنوان یک مسئله اساسی جای نگرانی دارد که بر روی اهداف ما تاثیر بگذارد. اهداف ما، زندگی‌مان را شکل می‌دهند. اگر به اهداف‌مان نرسیم، زندگی بی‌معنی خواهد بود. اگر شما هم مدت‌هاست که درگیر اهمال کاری هستید، احتمالاً کتاب‌هایی در این زمینه مطالعه کرده‌اید. کتاب امروز نه! فردا انجامش می‌دهم، کمی متفاوت‌تر از کتاب‌هایی است که تا به حال خوانده‌اید.