• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

وزارت آموزش و پرورش

دانلود کتاب تعلیم و تربیت در قرن بیست و یک‎‎

تاریخ : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

توضیحات :   کتاب «تعلیم و تربیت در قرن بیست ویک» درباره واقعیت وضعیت انسان در قرن حاضر بحث می‌کند. انسان در این قرن با چالش‌های مثبت و منفی بسیاری رو‌به‌رو است؛ جایگزینی هوش مصنوعی با هوش انسانی در بسیاری از مشاغل، اتصال ذهن انسان به دنیای دیجیتال و آنلاین شدن بشر، پیشرفت در فیزیک کوانتوم، ظهور بیماری‌های همه‌گیر، گرمایش زمین، تهدید سلاح‌های کشتار جمعی و سرعت گرفتن پیشرفت دانش در حوزه‌های گوناگون از‌جمله این چالش‌ها است. برای روبه‌رو شدن با بعضی از این تغییرات لازم است، بشر قدرت یادگیری و انعطاف را در خود افزایش دهد و برای عبور از برخی دیگر، به اتحاد همه انسان‌ها نیاز داریم.

این کتاب توسط آقای علی بیرانوند جهت انتشار در سایت پارس بوک ارسال گردیده است

دانلود کتاب آموزش خیاطی عمومی

تاریخ : ۵ مهر ۱۴۰۰

توضیحات :   ممکن است فکر کنید فقط باید در سنین پیری خیاطی کرد و نمی توان در سال های اولیه زندگی اینکار را انجام داد، اما در واقع خیاطی کردن در سنین بزرگسالی مزایای زیادی دارد.خیاطی کردن می تواند در سلامتی، حافظه و بسیاری دیگر به شما کمک کند. نکته عالی اینجا است که خیاطی کاملا آسان است و شما به سرعت می توانید آن را یاد بگیرید، فقط باید کمی وقت خود را روی یادگیری خیاطی و چگونگی انجام آن بگذارید. یک خیاط درمیتواند در محل‌های متفاوتی به شغل خیاطی بپردازد؛ مکانهایی چون :در کارگاه‌های کوچک و بزرگ، در پاساژهای تجاری، در کارخانجات نساجی و تولید پارچه و پوشاک، در مزون و حتی در منزل خود! در حال حاضر با گسترش تکنولوژی یکی از بهترین فعالیت‌ها در دنیای مجازی دوخت و فروش آنلاین پوشاک می باشد، اگر در خیاطی مهارت دارید از این فرصت عالی می توانید استفاده کنید و محصولات با کیفیتی را به دست مشتریان خود در سراسر کشور و حتی جهان بفرستید.

دانلود کتاب ریاضی اول دبستان ۱۳۶۰

تاریخ : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

توضیحات :  این کتاب در سال 1360 شمسی توسط وزارت آموزش و پرورش وقت برای تدریس در سال اول دوره تحصیلات ابتدائی تالیف گردیده است. کتاب شامل 110 صفحه رنگی بوده که برای دانش آموزان آن دوره خاطره های زیادی به همراه دارد.