• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

پولک های بغل موتور خودرو

دانلود کتاب هر آنچه که یک راننده باید بداند

تاریخ : ۹ تیر ۱۴۰۱

توضیحات : خودرو همانقدر که به شما سواری می‌دهد همانقدر هم رسیدگی و مراقبت می‌خواهد، اگر نه، درست در جایی که فکرش را نمی کنید شما را در جاده می‌گذارد. به عقیده بسیاری از کارشناسان رسیدگی و توجه به خودرو علاوه بر اینکه می‌تواند عمر آن را چندبرابر کند، رانندگی را نیز برای شما لذت بخش‌‌تر می‌کند. در این کتاب توصیه هایی کاملا کاربردی و بدور از هرگونه زیاده گویی آورده شده است که با رعایت آنها تا حد زیادی سلامت خودرو را تضمین کرده اید.

دانلود کتاب مروری بر خرده فرهنگ موتورسواری آمریکا

تاریخ : ۱ تیر ۱۴۰۱

توضیحات :   یک خرده فرهنگ موتورسیکلت است که ریشه‌هایش به جامعه آمریکای بلافاصله بعد از جنگ جهانی دوم است بر می‌گردد. این خرده فرهنگ بر استفاده از موتورسیکلت‌های کروزر به طور خاص هارلی- دیویدسن و چاپر ¬¬های کاستوم و شخصی سازی شده ( برند ایندین و در برخی موارد دیده شده در دهه ی 60 و 70 میلادی تریُمف و حتی برندهای شرقی ) بوده و ایده‌آل‌هایی چون آزادی، برادری، وفاداری به گروه موتورسواری و عدم پایبندی به برخی فرهنگ ها جریان اصلی و تأکید شده است. هارلی دیویدسون، یک تولید کننده موتورسیکلت آمریکایی است که در سال 1903 در شهر میلواکی، ایالت ویسکانسین تاسیس شد. همراه با هند، یکی از دو تولیدکننده بزرگ موتورسیکلت آمریکایی بود که از رکود بزرگ جان سالم به در برد تا به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در جهان تبدیل شود .

یک برند نمادین که به طور گسترده به دلیل پیروان وفادار خود شناخته شده است، تبدیل شود. هارلی دیویدسون برای سبک سفارشی‌سازی که باعث پیدایش سبک موتور سیکلت چاپر شد، مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت به طور سنتی موتورسیکلت‌های رزمی هوا خنک و سنگین وزن را با حجم موتور بیش از 700 سی‌سی به بازار عرضه می‌کرد. در آمریکا باشگاه‌های موتورسواری از آنجا که مورد تأیید انجمن موتورسواران آمریکا (AMA) نیستند و به مقررات آن پایبند نیستند خارج از قانون Outlaw خوانده می‌شوند.

باشگاه‌ها در عوض قانون‌های خود را دارند که منعکس کننده فرهنگ موتورسواری آتلا یا خارج از قانون است. اگر عمیقاً در فرهنگ موتورسواری غوطه‌ور نباشید، بعید است که از داستان بوجودآمدن جلیقه چرم موتور سواری چیز زیادی بدانید؛ جلیقه‌هایی که به طور تاریخی و به دلایلی با بریدن آستین‌های کت‌های جین و چرمی بوجود آمده‌اند.

به همان اندازه بعید است که چیز زیادی در مورد “رنگ‌ها” color یا پچ و تکه‌هایی که به آن می‌چسبانند بدانید. این برش معنادار از کت‌های چرمی، با انعکاس تغییرات فراوانی که در فرهنگ موتورسیکلت آمریکایی ایجاد شد، فقط یک تکه لباس برای پوشیدن نیست، بلکه یک اعتراض و مخالفت تاریخی با انجمن موتورسواران آمریکا و دولت‌مردانش است. پس امروز با من همراه باشید تا ابتدا سنگ بنای قانون‌شکنی در آمریکا و چگونگی بوجودآمدن این لباس محبوب را به شما معرفی کنیم و سپس ویژگی‌های منحصربفرد این سبک در دنیا را از نظر بگذرانیم

دانلود کتاب مکانیک اتومبیل و موتور سیکلت

تاریخ : ۸ تیر ۱۳۹۹

توضیحات :   این کتاب با زبانی ساده و قابل فهم که مناسب همگان باشد، طراحی و نوشته شده و هدف آن توانمند کردن افراد برای کسب مهارت های لازم جهت تعمیر وسایل نقلیه است. در بخش های مختلف کتاب به صورت مفصل و همراه با ترسیم شکل، قسمت های مختلف ماشین و اجزای آن تعریف گردیده و نحوه کار آنها به طور ساده توضیح داده شده است. به طور کلی این کتاب برای آنان که می خواهند از سیستم اتومبیل آگاه شوند و یا کار با وسایل نقلیه را خودشان یاد بگیرند، می تواند مفید واقع شود.

دانلود کتاب سیستم هدایت و کنترل خودرو

تاریخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

توضیحات :  کتاب حاضر در مورد پیاده و سوار کردن، عیب یابی و رفع عیب سیستم ترمز، سیستم فرمان و انواع سیستم های تعلیق اتومبیل های سواری تالیف شده که میتواند علاوه بر هنرجویان، برای سایر علاقمندانی که فعالیت آن ها در ارتباط با سیستم های هدایت و کنترل خودرو می باشد مفید واقع شود.