• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

پول و سرمایه

دانلود کتاب آشنایی با طلا به عنوان فلزی گرانبها

تاریخ : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

توضیحات :  هدف و آرمان مولفین کتاب بر این پایه استوار بوده است که هر کس با خواندن دقیق این کتاب، به یک صاحب‌نظر و تحلیلگر در حوزه طلا و مسائل مرتبط با آن تبدیل شود. در فصل اول کتاب طلا که شامل 14 بخش می‌باشد، موضوعات مختلفی درباره این فلز گرانبها مورد تاکید قرار می‌گیرد که در مجموع هر بحثی غیر از نوسان قیمت طلا مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. در فصل دوم کتاب مذکور که شامل 8 بخش می‌باشد، تمام مباحثی که به منظور تحلیل نوسان قیمت طلا مورد نیاز است ذکر می‌گردد.

کتاب طلا تنها تا اتمام چاپ چهارم با قیمت فعلی به فروش خواهد رسید و بعد از آن به دلایل مختلف مانند تغییر نوع چاپ که از چاپ افست به چاپ دیجیتال خواهد بود (حداقل تا چند نوبت بعدی چاپ)، انتظار چنین قیمتی از سرمایه‌گذار آن بعید به نظر می‌‌رسد. این کتاب برخلاف بسیاری از کتب موجود در بازار که رشته‌های مختلف را شامل می‌شوند، تالیف می‌باشد و برخلاف متن ساده و قابل فهم آن، دارای پیشنهادات، نقدها و پیش‌بینی‌های خاصی می‌باشد که از هیچ منبع فارسی و یا انگلیسی کپی‌برداری نشده است.

در حال حاضر بیش از 100 جلد از چاپ دوم کتاب طلا و 3000 جلد از چاپ چهارم آن آماده عرضه به بازار مصرف می‌باشند. چاپ بیش از نیاز این کتاب داستان خاصی داشته است که از ذکر آن خودداری می‌شود. در کشورهای پیشرفته، کتاب‌های دیجیتال و یا کتاب‌های کاغذی با میانگین قیمتی در حدود 200 دلار (معادل 800 هزار تومان با فرض دلار 4000 تومانی) به بازار عرضه می‌شوند و این موضوع یک انگیزه قوی است برای این که یک فرد چند سال از زندگی خود را به نوشتن یک کتاب اختصاص دهد.

دانلود کتاب چگونه با یک میلیون صاحب سرمایه ۱۲۰ میلیاردی شویم؟

تاریخ : ۲۴ تیر ۱۳۹۸

توضیحات :  در این اثر با پشت صحنه‌ی راز میلیاردرهای جهان آشنا می‌شوید و دلیل موفقیت آن‌ها را به وضوح درک خواهید کرد. در جهان افراد متعددی علاقه‌مند به میلیاردر شدن هستند، اما برای این منظور برنامه‌ریزی و چشم‌اندازی ندارند. نویسنده در این کتاب ابتدا شما را با انواع روش‌های سرمایه گذاری آشنا می‌کند تا بتوانید تصمیمات بهتری اتخاذ نمایید و با تمرکز بر آن تصمیم، شما هم مثل هزاران انسان دیگر یک میلیاردر شوید. سپس به شما آموزش می‌دهد که این کار از نظر عقلی ممکن و با استفاده از علم ریاضیات ثابت می‌کند شدنی است. با اینکه موفقیت فرمول خاصی ندارد، ریز و درشت، بزرگ و کوچک نمی‌شناسد اما می‌شود آن را برنامه‌ریزی کرد و بر اساس علم و منطق پیش رفت البته شما نیاز به تخیل و رؤیاپردازی هم دارید. در آخر شما را دعوت به تمرینی عملی می‌کند تا بدانید واقعاً از زندگی چه می‌خواهید؟! و خواستار چه هستید؟!

دانلود کتاب ضدگلوله – راه کارهای کاملا عملی افزایش سریع درآمد در بازار ایران

تاریخ : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

توضیحات : یکی از ویژگی‌های کتاب‌های پرفروش دنیا جدای از محتوای داخل کتاب، استفاده از اسم جذاب برای جذب مخاطب است، در حقیقت هدف اسم کتاب جلب توجه و جلب نظر مخاطب است، بسیاری از کتابها خصوصا کتابهای حوزه کسب‌و‌کار و بازاریابی اسامی دارند که حتی شاید بی ربط با موضوع و صرفا برای متمایز شدن و خاص شدن از سایر کتابها نام گذاری شده اند.

همین که در حال خواندن این متن هستید نشان می‌دهد که ضدگلوله کار خودش را به خوبی انجام داده است، وظیفه ضدگلوله و انتخاب این اسم برای یک کتاب کسب‌و‌کاری این بوده است که خودش را از خیلی از کتاب‌ها با موضوعات مشابه و اسم‌های تکراری متمایز کند، اما این فقط بخشی از این سناریو است، انتخاب نام ضدگلوله به عنوان یک کتاب آموزشی آن هم در زمینه رشد کسب‌و‌کار و افزایش درآمد فقط برای جذب مخاطب نبوده است، در واقع ضد گلوله بودن اصلی است که در بازار امروز بیش از همیشه به آن نیازمندیم.

پس ضدگلوله نه تنها بی ارتباط با کسب و کار نیست بلکه ضرورتی است برای حفظ و رشد کسب‌و‌کارها آن هم در شرایطی که تغییرات به سرعت در حال اتفاق هستند. ما در شرکت و سایت مسیر طلایی به افراد و کسب‌وکارهای زیادی کمک کرده‌ایم تا بتوانند کسب‌و‌کار خودشان را رشد بدهند و به این اصل معتقدیم که برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار همچنین توسعه و رشد آن به پول و سرمایه نیاز نیست بلکه بهره‌گیری از دانش جدید و استراتژی شما را متفاوت از سایر رقیبان می‌کند. کتاب ضدگلوله کتاب استراتژی است، شما در این کتاب می‌آموزید که چگونه بدون نیاز به پول کسب‌و‌کارتان را رشد بدهید