• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

چهل ستون در اصفهان

دانلود کتاب ایران در یکصد و سیزده سال پیش

تاریخ : ۹ آبان ۱۳۹۹

توضیحات :  ارنست هولتسر، این آلمانی در خدمت دولت انگلیس، بیش از یک قرن و نیم پیش موفق شد صدها عکس از نقاط مختلف ایران بگیرد که امروزه همه بخشی از حافظه ی فرهنگی این کشور شده اند. شیشه ی این عکسهای قدیمی در خانه ی فرزندان و نوادگان هولتسر در آلمان نگهداری می شد و کسی هم از وجود این گنجیه ی عظیم خبردار نبود. تا اینکه در دهه ی هفتاد میلادی، نشت آب در زیرزمین مذکور باعث کشف این مجموعه گردید. حدود 520 عدد از این عکسها طی مدت 20 سال اقامت وی در اصفهان به عنوان مامور اداره تلگراف دولت بریتانیا تهیه شده که در کتابی تحت عنوان “ایران در یکصد و سیزه سال پیش” به چاپ رسیده اند. این کتاب مردمنگاری نسبتا دقیقی از اصفهان است. مردمنگاری که در آن از مردم اصفهان، مشاغل ایشان، فرقه های مذهبی، صنایع دستی، محصولات کشاورزی و… با نهایت دقت و به همراه آمار و ارقام توضیحاتی ارائه شده است.

دانلود کتاب جاذبه های گردشگری در ایران و جهان

تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۶

توضیحات : ۱۰ آرامگاه تماشایی جهان – ۴نکته مهم در رانندگی سفرهای تابستانی بی خطر – ۵۰ نکته برای سفری لذت‌بخش – آب رفته به جوی باز می گردد؟ – آبشار دوقلو – آبگرم گیوی – آبیانه در اصفهان – آتشکده در یزد – آتلانتیس – آدامس‌ جویدن‌ ممنوع‌! – آرامش در اوج – آرامگاه امپراتور چین شی حوان – آسیب های مهاجرت بر نوجوانان – آشنایی با “دلتا ورکز” هلند – آشنایی با باغ فردوس – آشنایی با پل گلدن گیت – آشنایی با جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش – آشنایی با جاذبه‌های گردشگری مالزی – آشنایی با چینی‌خانه اردبیل – آشنایی با دیوار برلین – آشنایی با ساختمان امپایر استیت – آشنایی با سد ایتایپو – آشنایی با شهر مقدس کربلا – آشنایی با قیزقلعه ساوه – آشنایی با کلات – آشنایی با مسجد جامع ۵۰۰ ساله اردکان – آشنایی با مسجد جامع اصفهان – آشنایی با موزه واتیکان – آشور (قلعه الشرقاط)

آقا میرزا اسداله روضاتی – آک سکی – آن‌که رفت، آن‌که ماند، آن‌که آمد – آیا ارزش خاک کیش را می‌دانیم؟ – آیزانویی – آیوالیک – ابوموسی؛ خوش آب و هواترین جزیره خلیج فارس – ادامه تحصیلات در فرانسه راهنمای عملی – ارگ بم در استان کرمان – ارگ تاریخی راین دیدنی مثل ارگ بم – ارگ کریمخانی – اروپا و مهاجران آن – از خارگ تا اسالم با یاد جلال آل احمد – از خطابه‌گویان و راه‌یابان دیروز تا راهنمایان امروز – از سفر دلزدگان – استانبول و طعم دلچسب چای – استانبول و طعم دلچسب چای – استرالیا، سرزمین کانگوروها – استرس و مسافرتهای تجاری – اسرار شهر افسانه ای اسکندریه – اسکندریه؛ موزه‌ای زیر آب – اشکفت دوفیری – اطلاعات عمومی در مورد گذرنامه – اعجاز خلقت در «گرمارود» الموت – افسانه قالیچه های پرنده ایرانی! – افشره حیات وحش ایران – افغانستان؛ آیا توریسم احیا خواهد شد؟ – اقیانوس ابرها – اگر با کوچولوهایمان به سفر می رویم – امامزاده عبدالله کلور – امروز جذب‌ ایرانیان‌ خارج‌ از کشور یک‌ ضرورت‌ است‌

(بیشتر…)