• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کاریکاتور پ ن پ

دانلود کتاب 100 کاریکاتور 100 لطیفه

تاریخ : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

توضیحات :   مجموعه ای را که در پیش روی دارید، محض خنده شما تهیه و تنظیم شده است و از شما چه پنهان که دست اندکاران تهیه آن نیز در حین کار با مشاهده کاریکاتورها و خواندن مطالب کتاب، کلی خندیده اند و در بعضی موارد هم تبسم کرده اند. بعضی از لطیفه ها هم که وارداتی بوده اند، ترجمه کرده و با کمی دستکاری سعی نموده ایم برای هموطنان عزیز، قابل استفاده نماییم.

دانلود کتاب کاریکاتورهای سیاسی اجتماعی – جلد دوم

تاریخ : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

توضیحات :  مرجع هر کاریکاتور در زیر آن ارائه شده است. این کتاب به صورت دوزبانه انگلیسی و فارسی است که برای نوآموزان زبان انگلیسی نیز می‌تواند سودمند باشد. زمینه‌های مطرح شده عبارتند از: موضوعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و …  با توجه به بهره‌گیری از تصاویر زیبا و جذاب، برای ارایه عمده مطالب مطرح شده در این کتاب، فهم و درک آن‌ها بسیار راحت و جذاب بوده و برای عموم مخاطبان با هر سطحی از تحصیلات، سودمند خواهد بود.

دانلود کتاب ۴۰۰ پ ن پ جدید !

تاریخ : ۷ مرداد ۱۳۹۱

توضیحات :  په‌نه‌په، پ ن پ یا پـَ نـَ پـَ به معنای پس نه پس نوعی طنز یا لطیفه است که اخیراً در وب‌گاه‌ها مرسوم شده‌است. په‌نه‌په اغلب در یک فضای گفت‌وگوی دو نفره اتّفاق می‌افتد، نفر اول پرسشی بدیهی را مطرح می‌کند و نفر دوم، با قرار دادن عبارت پـَ نـَ پـَ در ابتدای پاسخش، طوری پاسخ می‌دهد که فضایی طنزگونه ایجاد می‌کند. پـَ نـَ پـَ کوتاه شدهٔ پس نه پس است. به تازگی گونهٔ تصویری آن نیز در اینترنت رواج یافته است.