• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کتابهای استاد مطهری

دانلود کتاب مسئله ی حجاب – مرتضی مطهری

تاریخ : ۲۷ مهر ۱۴۰۱

توضیحات :  کتاب مسئله حجاب، سلسله سخنرانی‏های استاد مطهری در انجمن اسلامی پزشکان است. آن استاد فرزانه معتقد بود که گذشته از انحراف‏های عملی فراوانی که در زمینه حجاب به وجود آمده، این مسئله و دیگر مسائل مربوط به زن، وسیله‏ای در دست برخی افراد ناپاک قرار گرفته است.

دانلود کتاب انسان و سرنوشت

تاریخ : ۸ اسفند ۱۳۹۸

توضیحات : مسأله سرنوشت و قضا و قدر که در این رساله فحص و تحقیقی درباره آن‏ صورت گرفته است ، جزء مسائل فلسفی است و اگر بنا باشد در ردیف واقعی‏ خود قرار گیرد ، باید آن را در فلسفه در میان مسائل فلسفی جستجو کرد ، ولی در این رساله از ردیف اصلی خود خارج شده و در ردیف یک سلسله مسائل‏ دیگر قرار گرفته است . مسائل علمی و فلسفی هر کدام در ردیف خاصی دارند که از طریق موضوعات‏ آنها و یا از طریق هدف و نتیجه‏ای که از یاد گرفتن آنها حاصل می‏شود ، تعیین می‏گردد . علت اینکه مسائل فلسفی در ردیفی و مسائل ریاضی در ردیف دیگر و مسائل‏ طبیعی در ردیف جداگانه قرار می‏گیرند ، وابستگی و ارتباط خاصی است که‏ میان موضوعات هر دسته همردیف وجود دارد و یا لااقل به واسطه هدف نظری‏ یا عملی مشترکی است که یاد گرفتن هر دسته از آنها برای یادگیرنده تأمین‏ می‏کند.

دانلود کتاب اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب

تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۳۹۰

توضیحات : کتاب حاضر ، مشتمل بر سلسله مقالاتی است از متفکر شهید استاد مرتضی‏ مطهری که در حدود سال ۱۳۵۳ به طور مسلسل در مجله ” مکتب اسلام ” درج‏ می‏گردید و در زمان حیات استاد توسط یکی از ناشران غیر متعهد ، بدون اطلاع‏ ایشان به صورت رساله‏ای کوچک – به همین صورت که مشاهده می‏گردد – منتشر گردید ، و البته موجب آزردگی خاطر استاد شد چرا که مقالاتی که در یک‏ مجله و با فواصل زمانی چاپ می‏شوند ، برای آنکه به صورت کتاب منتشر شوند نیاز به یک بازبینی دارند ، و به علاوه ظاهرا استاد شهید این بحث‏ را به عنوان بحثی مرتبط با مسئله ” نظام حقوق زن در اسلام ” در نظر گرفته بودند و خود برای انتشار آن طرحی داشتند . ولی در عین حال ایشان از انتشار این‏ رساله جلوگیری به عمل نیاوردند ، و علت اینکه کتاب حاضر فاقد مقدمه‏ای‏ از استاد شهید می‏باشد همین امر است . امید است این اثر همچون دیگر آثار گرانقدر آن عالم جاودان در تبیین‏ حقایق اسلامی مفید و مؤثر افتد.