• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کتابهای درسی قدیمی

دانلود کتاب علوم تجربی اول دبستان سال ۱۳۶۰

تاریخ : ۳۰ فروردین ۱۴۰۲

توضیحات : در فرایند آموزش این درس به اهمیت استفاده از حواس در شناسایی محیط اطراف پی می برند و با انجام فعالیت هایی با نقش حواس مختلف آشنا می شوند و مهارت مشاهده در آن ها تقویت می شود. هر جانور برای آن که زنده بماند و از عهده ی کارهایش بربیاید، باید بداند هر لحظه در جهان اطراف چه می گذرد. او بدون این اطلاعات نمی تواند غذا یا جفت پیدا کند، در زیستگاه مناسب بماند یا از جانوران شکارگر بگریزد. این اطلاعات حیاتی را حواس پنجگانه فراهم می کنند. این کتاب مربوط به دوره اول دبستان سال ۱۳۶۰ میباشد.

دانلود کتاب فارسی سوم دبستان دهه ۶۰

تاریخ : ۲ خرداد ۱۳۹۴

توضیحات : باید گفت در روش های تدیس قدیمی و قبل از کتاب های بخوانیم و بنویسیم فارسی ،روش تدریس حروف الفبا به این صورت بود که ابتدا نشانه تدریس می شد و بعد کلمه ای که با حروف مورد نظر نوشته شده بود به دانش آموز با روش بخش کردن و صدا کشی آموزش داده می شد. به طور مثال اگر دانش آموز فقط حروف ” آ ا ” و “ب ” را خوانده بود ،فقط می توانست کلمه های آب و بابا را که با این حروف نوشته می شوند را بخواند و بنویسد. کتاب حاضر، کتاب فارسی سوم دبستان در دهه شصت ( سال ۱۳۶۴ ) بوده که قطعا برای بسیاری از ما تصاویری خاطره انگیز خواهد داشت.

دانلود کتاب ریاضی اول دبستان سال ۱۳۴۷

تاریخ : ۲۲ خرداد ۱۳۹۳

توضیحات :  این کتاب در سال ۱۳۴۷ شمسی توسط آقای جهانگیر شمس آوری برای تدریس در سال اول دوره تحصیلات ابتدائی تالیف گردیده است. کتاب شامل ۱۱۹ صفحه رنگی بوده که برای دانش آموزان آن دوره خاطره های زیادی به همراه دارد.