• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کتاب آموزش ویژوال بیسیک

دانلود کتاب برنامه نویسی مقدماتی ویژوال بیسیک

تاریخ : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

توضیحات : ویژوال بیسیک برای یادگیری آسان و برای برنامه نویسان تازه کار طراحی شده است .این زبان فقط برای ساختن برنامه های کاربردی واسط کاربر ساده ساخته نشده بلکه میتواند برای توسعه ی برنامه های کاربردی پیچیده نیز بکار رود. برنامه نویسی در VB  یک ترکیب بصری چیدن اجزا یا کنترل ها روی یک فرم با تعیین مشخصات و عملیات آن اجزا میباشد.

ین زبان یکی از سریعترین و سهل ترین ابزارهای موجود جهت ایجاد برنامه های کاربردی تحت این سیستم عامل Windows از قبیل Microsoft Exel وMicrosoft Access نیز از همین زبان استفاده می نمایند .همچنین برنامه نویسی در محیط Web نیز برای کسانی که با این زبان آشنایی داشته باشند بسیار ساده می باشد زیرا دستورات این زبان جهت نوشتن برنامه های مذکور تحت عنوان VB Script که کاملاُمشابه دستورالعملهای VB است بکار گرفته است.

دانلود کتاب آموزش ویژوال بیسیک ۶ ( visual basic )

تاریخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸

توضیحات : این کتاب برگرفته شده از چندین منبع داخلی و خارجی است. این کتاب در مقایسه با سایر کتب موجود در وب بسیار غنی تر و کاملتر میباشد. مباحث موجود در کتاب عبارتند از : مقدمات برنامه نویسی ، آشنایی با ویژوال بیسیک، اشیا، ابزار، منو ها ، داده ها ، متغیرها، حلقه ها ، ساختارهای شرطی، عملگرها، کنترلها و نکته های زیاد دیگری که برای یادگیری برنامه نویسی از پایه بسیار مفید هستند.