• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کتاب فارسی بنویسیم

دانلود کتاب فارسی اول دبیرستان سال 1329

تاریخ : ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

توضیحات :   کتاب فارسی برای سال اول دبیرستانها تالیف جمعی از نویسندگان در سال ۱۳۲۹ در تهران و توسط شرکت مطبوعات به چاپ رسیده است. مولفان این کتاب عبارتند از : محمدتقی بهار (ملک الشعرا) رشید یاسمی بدیع الزمان فروزانفر عبدالعظیم قریب.

دانلود کتاب فارسی اول ابتدایی دهه ۶۰

تاریخ : ۱۷ دی ۱۴۰۰

توضیحات : باید گفت در روش های تدیس قدیمی و قبل از کتاب های بخوانیم و بنویسیم فارسی ،روش تدریس حروف الفبا به این صورت بود که ابتدا نشانه تدریس می شد وبعد کلمه ای که با حروف مورد نظر نوشته شده بود به دانش آموز با روش بخش کردن و صدا کشی آموزش داده می شد. به طور مثال اگر دانش آموز فقط حروف ” آ ا ” و “ب ” را خوانده بود ،فقط می توانست کلمه های آب و بابا را که با این حروف نوشته می شوند را بخواند و بنویسد. کتاب حاضر، کتاب فارسی اول دبستان در دهه شصت بوده که قطعا برای بسیاری از ما تصاویری خاطره انگیز خواهد داشت.

دانلود کتاب فارسی دوم دبستان سال 1343

تاریخ : ۸ آذر ۱۴۰۰

توضیحات :  هیچ لذتی برای انسان در هنگام پیری یادآواری کودکی نیست. بسیاری از افراد جویای کتاب های درسی قبل انقلاب را می شوند و با عشق این کتاب های دبستان گذشته که یادآوار کودکیشان است را مرور و زنده می کنند. این کتاب با عنوان ” فارسی ” جهت آموزش دانش آموزان کلاس دوم دبستان در سال 1343 شمسی تالیف و منتشر شده بود.

دانلود کتاب راهنمای تدریس فارسی اول دبستان سال 1345

تاریخ : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

توضیحات : «این کتاب با توجه به اصول و بیشتر بر اساس روش‌های تکامل‌یافته و متداول تعلیم الفبا در ایران تهیه شده است و یادآور نکته‌هایی است که به‌یقین بسیاری از معلمان کلاس‌های اول دبستان، خود با مطالعه و تجربه دریافته‌اند و به آنها عمل می‌کنند؛ اما از آنجا که این کتاب حاصل نظریه‌ها و تجارب بسیاری از دانشمندان تعلیم و تربیت و معلمان بصیر و صاحب‌نظر گذشته و حال است، مطالعه و دقت در مطالب و پیشنهادهای آن را به همه صاحب‌نظران ارجمند …… توصیه می‌کنیم».

دانلود کتاب فارسی ششم ابتدایی سال 1324

تاریخ : ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

توضیحات :  هیچ لذتی برای انسان در هنگام پیری یادآواری کودکی نیست. بسیاری از افراد جویای کتاب های درسی قبل انقلاب را می شوند و با عشق این کتاب های دبستان گذشته که یادآوار کودکیشان است را مرور و زنده می کنند. این کتاب با عنوان ” فارسی ” جهت آموزش دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی در دهه بیست هجری شمسی تالیف و منتشر شده بود.

دانلود کتاب فارسی دوم دبستان سال 1348

تاریخ : ۵ بهمن ۱۳۹۹

توضیحات :  هیچ لذتی برای انسان در هنگام پیری یادآواری کودکی نیست. بسیاری از افراد جویای کتاب های درسی قبل انقلاب را می شوند و با عشق این کتاب های دبستان گذشته که یادآوار کودکیشان است را مرور و زنده می کنند. این کتاب با عنوان ” فارسی ” جهت آموزش دانش آموزان کلاس دوم دبستان در دهه چهل هجری شمسی تالیف و منتشر شده بود.