• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کتاب پایتخت کشورها

دانلود کتاب پایتختهای نامی ایران در تاریخ شاهنشاهی‎‎

تاریخ : ۱۲ مهر ۱۴۰۱

توضیحات :    غرض نویسنده از نوشتن این کتاب در حقیقت تهیه وسیله‌ای بوده است برای مطالعه دانشجویان و کسانی‌که می‌خواهند آگاهی کلی درباره سرگذشت پایتخت‌های ایران داشته باشند. به همین جهت است که نویسنده تا حد ممکن در اختصار و سادگی کلام کوشیده و از ذکر اقوال بیشماری که مولفان متعدد آورده‌اند خودداری کرده است. ترتیب فصول کتاب بر منوال تقدم و تاخر تاریخی شهرهایی که به پایتختی برگزیده شده‌اند قرار گرفته است یعنی سخن را از همدان که نخستین پایتخت در تاریخ به شمار می‌رود آغاز کرده و به تهران پایتخت امروز ایران پایان داده است.

دانلود کتاب اطلاعات توریستی کشورهای جهان‎

تاریخ : ۹ مهر ۱۴۰۱

توضیحات :  این کتاب حاوی اطلاعات پایه و توریستی در مورد اکثر کشورهای جهان می باشد، این اطلاعات شامل نام بین المللی کشور، پرچم، پایتخت، شهرهای مهم، آب و هوا، مذاهب،جاذبه های گردشگری و اطلاعات مفید دیگر است. این کتاب یکی از کاملترین منابع الکترونیکی جهت بدست آوردن اطلاعات توریستی کشورهای مختلف جهان است.

دانلود کتاب پایتخت های شاهنشاهی ایران

تاریخ : ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

توضیحات :   در سرزمین پهناور ایران خاندانهای متعدد به سلطنت رسیده‌اند که پادشاهان آن به علل جغرافیایی و سیاسی و نظامی شهرهای مختلفی را در قلمرو خود به عنوان پایتخت و مرکز حکومت انتخاب کرده‌اند؛ چون در خصوص این پایتخت‌ها که با تاریخ و عظمت شاهنشاهی ایران ارتباط مستقیم دارد کتابی مجزا تدوین نشده است، شورای مرکزی جشن شاهنشاهی از لحاظ اهمیت موضوع و معرفی مراکز تمدن و فرهنگ و هنر این مرز و بوم عده‌ای از نویسندگان صاحب‌نظر را مامور تالیف کتابی که این منظور را تامین نماید کرد و نویسندگان مزبور کتاب حاضر را که عنوان “پایتخت‌های شاهنشاهی ایران” دارد با مراجعه به منابع و ماخذ لازم زیر نظر آقای دکتر خانبابا بیانی رئیس کمیسیون مطالعات تاریخی تدوین نمودند.