• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کسب و کار تلگرامی

دانلود متن قانون طرح صیانت از فضای مجازی

تاریخ : ۷ مرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  نمایندگان مجلس به تصویب این طرح در قالب اصل ۸۵ رای دادند اگر چه گفته می‌شود این طرح به صورت آزمایشی اجرا می‌شود اما به نظر می‌رسد امیدی به برگشت آن از حالت آزمایشی وجود ندارد. این طرح شامل کل فضای مجازی از جمله سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها می‌شود. محدودسازی اینترنت تبعات بسیاری دارد که براساس اظهارات علی ربیعی، سخنگوی دولت اگر فقط اینستاگرام در ایران بسته شود بیش از یک میلیون نفر بیکار می‌شوند. در چند روز اخیر کاربران فضای مجازی و صاحبان کسب و کارهای آنلاین به چند نوع اعتراض خود را نسبت به این طرح اعلام کردند. تقریبا همه‌ی استارتاپی‌ها معتقدند که با اجرا شدن این طرح همه‌ی کسب و کارهای آنلاین نابود می‌شوند.

دانلود کتاب ویژه نامه کسب و کار و موفقیت

تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

توضیحات : حتما شنیده اید که میگویند ایده تمام دارایی یک کسب و کار است ! یا گفته می شود ایده ی خوب میتواند شما را به بخش زیادی از آرزوهایتان برساند. ۹۹ درصد ایده ها )بخصوص آن هایی که بر مبنای دانش عمیقی نباشند( پیش از شما به ذهن سایر افراد هم خطور کرده است. همه ی انسان ها علاقه ی زیادی به قدرت و ثروت دارند. روزانه صدها نفر مشاعل مختلف تولیدی را آغاز کرده و طبق محاسبات روی کاغذ سود زیادی را پیش رویشان تجسم میکنند، نتیجه ای که معمولا در دنیای واقعی اتفاق نمی افتد. حقیقت آن است که در همان لحظاتی که ایده ای در ذهنتان نقش میبندد حداقل پانزده نفر دیگر در سرتاسر جهان به آن فکر میکنند. بسیار مهم تر از ناب بودن ایده، توانمندی شما در اجرایی کردن و کسب درآمد از آن است. تجربه ثابت کرده ممکن نیست ایده ای ازهمان ابتدا پختگی لازم را داشته باشد، این هنر و خلاقیت صاحبان صنعت است که ایده ای را ارزشمند یا بی ارزش میکند.

دانلود کتاب آموزش شروع کسب و کار اینترنتی با تلگرام

تاریخ : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

توضیحات : کتاب چگونگی شروع کسب و کار اینترنتی با اپلیکیشن تلگرام تالیف محمد عرفانی‌زاده در واقع یک دوره آموزشی رایگان تجارت با اپلیکیشن تلگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این فایل آموزشی خواهید دید که چگونه برای کسب و کارتان از طریق تلگرام کانال ایجاد کنید و چگونه و با چه استراتژی‌هایی محصولات و خدمتتان را در کانال تلگرام برای فروش عرضه کنید. هم‌چنین روش‌های عکس گرفتن از محصولات و قرار دادن آن‌ها در کانال و متن‌های تبلیغاتی موثر در فروش اینترنتی را فرا خواهید گرفت. در این کتاب نگاهی به افزایش ممبر و اعضا و گسترش آن نیز خواهد شد. کلیه آموزش‌ها به صورت تصویری و با زبان بسیار ساده برای قابل درک بودن همه اقشار جامعه می‌باشد.