• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

۱۰ قانون طلایی ازدواج موفق

دانلود کتاب زندگی با همدیگر یا زندگی جدا از هم

تاریخ : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

توضیحات :   قانون خانواده ممکن است پیچیده باشد، اما اگر اطلاعات درست داشته باشید، خواهید توانست بسیاری از مسائل را خودتان حل کنید. این کتابچه گزینه های قانونی پیش روی شما و جاهایی که میتوانید برای کمک مراجعه کنید را به زبان ساده توضیح می دهد. اولین گام مثبت این است که دریابید چه گزینه هایی برای شما فراهم است و در پشت این کتابچه منابع رایگان و کم هزینه فراوانی برشمرده شده اند که برای تصمیم گیری درباره مسائل حقوقیتان به شما کمک می کند.

دانلود کتاب اهرم‌های موفقیت

تاریخ : ۴ تیر ۱۴۰۰

توضیحات :  رمز موفقیت و پیشرفت این است: شما باید مانند یک کوسه‌ای که در دنبال شکار است دنبال موفقیت و فرصت‌ها باشید و این دنباله‌روی را هرگز رها نکنید چرا که با دلسرد شدن و بیخیالی کاری از پیش نخواهید برد و باید با آرواره‌های فرضی خود به جنگ با مشکلات و بدی‌ها بروید و با اعتماد به نفس فراوان و برنامه‌ریزی مسلما در بازه زمانی کوتاه موفق خواهید شد. در این کتاب ما به شما کمک می‌کنیم که به همه‌ی طیف خواسته‌هایتان برسید.

شما همین الان قدرت آن را دارید که تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید و از عادت‌های بد زندگیتان بکاهید به عادت‌های خوب و مفید بیفزایید با این روش است که موفق می‌شوید هیچ معجزه‌ای صورت نخواهد گرفت فقط شمایید که می‌توانید معجزه کنید. برخی افراد هر روزه کارشان این شده که انسان های موفق را نام می‌برند و می‌گویند آن‌ها شانس داشتند که موفق شدند و هیچ زحمتی نکشیدند، آن‌ها حرف غیر منطقی می‌زنند (البته کسانی را نمی‌گوییم که با دزدی و راه‌های نادرست یک شبه به ثروت بی‌اندازه رسیدند) کسانی را می‌گوییم که برای پیشرفت زحمت کشیدند و با برنامه ریختن و عمل به آن برنامه به موفقیت رسیدند.

دانلود کتاب حقه باز

تاریخ : ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

توضیحات :  کتاب حقه باز به شما می‌آموزد که چگونه هوش تشخیص گرگ را از بره بیاموزید تا فریب حقه بازان روزگار را نخورید و به تار عنکبوت این افراد نیافتید. مخاطبین این کتاب زنان و دختران پاکدلی هستند که در این زمانه قمر در عقرب، اسیر تنهایی شده و هر لحظه در معرض افتادن به دست حقه بازها هستند؛ حقه بازانی که در کمین نشسته‌اند تا طعمه خود را شکار کنند.

دانلود کتاب قانون دوست داشتن

تاریخ : ۲۳ فروردین ۱۳۹۹

توضیحات : برای اینکه بفهمیم چگونه بهتر زندگی کنیم ابتدا باید خود و سپس دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را بشناسیم. انسان نیازمند آفریده شده است. یکی از مهم‌ترین نیاز‌ها، نیاز به محبت یا دوست داشتن محسوب می‌شود. این نیاز سبب می‌شود که نیاز‌های دیگر زیباتر برطرف شوند و خود نیازمندی زیبا شود.  در واقع زندگی بدون دوست داشتن سخت و رنج‌آور است و رنج‌ها با دوست داشتن لذت بخش و گوارا می‌شوند. نیاز دوست داشتن هیچ وقت برطرف نمی‌شود و هیچ انسانی پیدا نمی‌شود که عاقلانه بگوید من از دوست داشتن بی‌نیاز شده‌ام.  برخلاف دیگر نیاز‌ها که با زمان و مکان در ارتباط هستند این نیاز زمان و مکان نمی‌شناسد و مادی نیست و با روح انسان‌ها سروکار دارد.   دوست داشتن با اندیشیدن به دست می‌آید و از این رو است که از عشق برتر و والاتر است.

دانلود کتاب احکام ازدواج

تاریخ : ۵ اسفند ۱۳۹۷

توضیحات : در ازدواج موقت، مدت عقد ازدواج توسط زن و مرد تعیین می‌شود. مثلاً زن را به مدت یک ساعت یا یک روز یا یک ماه یا یک سال یا بیشتر عقد می کنند و بعد از تمام شدن مدت یا بخشیده شدن مدت باقیمانده از طرف شوهر، از یکدیگر جدا می‌شوند و نیازی به خوانده شدن صیغه‌ی طلاق ندارد. در ازدواج دائم، مدت عقد ازدواج تعیین نمی‌شود، بلکه مدت آن همیشگی است و زن و مرد از طریق خوانده شدن صیغه‌ی طلاق و با رعایت شرایط آن، می‌توانند از یکدیگر جدا شوند.

اگر در هنگام عقد ازدواج دائم برای پرداخت مهریه مدتی معین نشده باشد، زن می‌تواند مهریه خود را فوراً مطالبه کند. بلکه می‌تواند تا زمانی که مهریه خود را دریافت نکرده است، از نزدیکی کردن شوهر جلوگیری کند، چه شوهر توانایی بر دادن مهریه داشته باشد یا نه. اما اگر پیش از گرفتن مهریه به نزدیکی راضی شود و شوهر با او نزدیکی کند، دیگر نمی‌تواند بدون عذر شرعی از نزدیکی شوهر جلوگیری کند.

دانلود کتاب جامع زناشویی

تاریخ : ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

توضیحات : آنچه در این کتاب کامل و جامع ۱۵۶۱ صفحه ای میخوانید:

زندگی بدون پشیمانی و حسرت – عشق و میل به زندگی – گذشت یک هنر فراموش شده – ما به جای من، فرمول استحکام زندگی زناشویی – هوو روزنامه‌ای! – پیام کوتاه و نقش آن در زندگی – ۱۰ خطای مسلم آقایان در روابط – ۱۰ راز درباره مردان – ۱۰ ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر – ۱۰ قانون طلایی ازدواج موفق – ۱۰ نشانه بر هم خوردن زندگی مشترک – ۱۰ نکته‌ برای‌ دوست‌ داشتن‌ همسر – ۱۰تدبیربرای رفع یک نقطه ضعف – ۱۰تدبیربرای رفع یک نقطه ضعف – ۱۱ حقایقی تلخ در مورد مردان – ۱۱ عامل که باعث از هم پاشیدن زندگی زناشویی میشود – ۱۳ اشتباه زندگی – ۱۴مهارت‌همسرانه – ۲۰ توصیه برای ساده کردن زندگی – ۲۰ راه برای این‌که شادتر زندگی کنید – ۲۰ راه تضمینی برای فروپاشی رابطه – ۲۰ قانون طلایی – ۲۰ قانون طلایی – ۲۰روش برای اینکه همسرتان احساس بهتری داشته باشد – ۳ اشتباه در برقراری رابطه – ۳ راز در رابطه با مردان – ۳ قانون ساده و اساسی در زندگی مشترک – ۳ مشکل اصلی روابط – ۳ نکته ای که هیچ گاه نباید به روی مردان آورد – ۳۰ قانون زندگی – ۳۰ نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه – ۴۰ نکته برای جلب توجه همسر و کاهش تنش در خانواده – ۴۰ نکته بهترین همسران دنیا – ۵ دروغ‌ عمده‌ مردان‌ به‌ زنان‌ – ۵ راه ساده برای خاتمه دادن به اختلافات و مرافعات – ۵ سئوال خانمان برانداز – ۵ نکته برای رسیدن به تفاهم – ۵ نکته بسیار مهم – ۵۰ پیشنهاد برای برخورد مناسب همسران با هم – ۶‌ اشتباه‌ رایج بین زنان – و …