• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب امنیت اطلاعات در سازمان های مالی

توضیحات :  کتاب حاضر نتیجه فرصت مطالعاتی دکتر سید سامان کریمی در دانشگاه کنکوردیای کانادا می باشدکه به زبان فارسی توسط وی برگردانده شده است و برای افرادی که علاقه مند تحقیق و مطالعه در زمینه امنیت اطلاعات و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و مدیریت استراتژی و همچنین مدیریت مالی می باشند ، سودمند می باشد.از آنجایی که امنیت سیستم های اطلاعات زمینه ای نسبتا جوان و در حال شکل گیری است، متن کتاب حاضرطیف وسیعی از امنیت اطلاعات و مدیریت سیستم های اطلاعاتی را پوشش داده  است . این کتاب شامل مقالاتی از یک طیف امنیت اطلاعات (حاکمیت، سیاست، مدیریت و پذیرش) است که شامل بخشها و اقلام ذینفعی است که اثر مستقیمی بر روی استراتژی دارند .

هدف از این مطالعه بررسی ارتباطات بین استراتژی امنیت اطلاعات و نقش(های) ضروری برای اجرای برنامه امنیت اطلاعات به منظور برآورده کردن نیازمندیهای امنیت سازمانی امنیت است. همچنین اگر خروجی های روش نظریه مستدل منتج به ساخت یک راهکار رسمی برای انتخاب استراتژی امنیت اطلاعاتی شود که فرای پیاده سازی کنترلهای تکنیکی برود، برای متخصصان امنیت اطلاعات مفید می تواند باشد. علاوه بر این، اگر یک مدل بتواند برای انتخاب نقش پیش بینی کننده عمل کند، تشکیل راهکاری کنشگرا برای استراتژی امنیت اطلاعات می تواند سودمند باشد. مولف کتاب مصاحبه هایی با 32 مدیر ارشد امنیت اطلاعات اصلی (CISO) و معاونینشان (DCISO) انجام داد. در ابتدا، 25 مصاحبه از واحدهایی از یک سازمان مالی بزرگ انجام شد. هفت مصاحبه دیگر با CISOها و DCISOها از واحدهای مشابه یا وابسته در سازمانهای مالی بزرگ دیگر انجام شد، و مشخص می کند که چگونه CISOها و DCISOهای سازمان اصلی با سازمانهای دیگر برابری می کند.

نام کتاب : امنیت اطلاعات در سازمان های مالی
نویسنده : سید سامان کریمی
تعداد صفحه : 150
حجم فایل : 1,950 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.