• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب اثرات مشروبات الکلی، چای و قهوه از دیدگاه دانش پزشکی

توضیحات : در این کتاب، تاثیرات مشروبات الکلی، چای و قهوه از دیدگاه رشته‌های مختلف علم طب اعم از تخصص‌های داخلی، جراحی، روان پزشکی و غیره بررسی می‌گردد. موضوع فصل‌های کتاب عبارت‌اند از: تعاریف و آغاز مصرف و علل گرایش، اثرات مشروبات الکلی بر اعصاب و روان، اثرات مشروبات الکلی بر قلب و عروق، اثرات مشروبات الکلی بر دستگاه گوارش، اثرات مشروبات الکلی بر زنان و حاملگی، اثرات مشروبات الکلی بر دستگاه جنسی و ادراری، مقایسه‌ی عوارض مشروبات الکلی و تریاک و هروئین و سایر اثرات مشروبات الکلی (بیماری‌های چشمی و الکل)، راه حل‌های دانش پزشکی برای مشروبات الکلی و اثرات طبی چای و قهوه.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب اثرات مشروبات الکلی، چای و قهوه از دیدگاه دانش پزشکی”

  1. محمد گفت:

    بسیار سایت خوبی دارید لطفا به این عمل نیک تا میتوانید ادامه دهید

  2. فرشید گفت:

    سپاس گذارم از کتاب های خوب وکاربردی شما.فقط اگر ممکن هست کتاب های مهندس هم برای ما ارسال فرمایید. با تشکر فراوان از شما.

  3. صادق گفت:

    خیلی بدرد خور بود ممنون

  4. m. azam husaini گفت:

    با تشکر فراوان از شما میخواهم که یک مجموعه مکمل کتال تعبیر خواب را برایم ارسال نماید البته بعید از لطف شما نخواهد بود . خیلی ممنون